Thursday, October 30, 2008

Töömehed


Kõhh kõhh. Me kolime. See tähendab seda, et mööbel viiakse paar korrust allapoole. See tähendab, et tööd tuleb teha nii, et su laud on keset kontorit tõstetud ja sa oled möllavate remondimeeste vahel...mmmm. Ja veel milliste remondimeeste. Ülemuse iseloomuga päss on hallis triibulises maikas nibud välkumas ja roosad(!) dressipüksid vööga kurgualla tõmmatud ning oranž nokats tagurpidi peas. Biitseps on 52cm, aga see on ka kogu keha lihasmass. Minu asemel ei tahaks ka ükski haistmismeelteta naine olla - oo seda aroomi mis eraldub vee väljutamisega higisagaratest. Naiss. Teine jorss ukerdab hetkel mul suht jalgevahel. Kolmas annab kasvu poolest Tarmo Mittile julgelt silmad ette, aga hääle poolest jääb Jüri Naelale kõvasti alla. Siuke nummi. No tema laua alla ei mahu, seega sinna lükatakse pisemad poisid.

Mina täna suud lahti teha ei julge teha. Lauda tõstma hakati, siis julgesin kobiseda, et no ma ei tea, see on koos kapiga, et vaadake kuidas saate. Nummi poiss siis tegi selgeks, et no Toomemäelt viiakse naisi üles, mis see laud siis ära tõsta on. Emmm, njah. On vast naistega mõni kokku puutunud.

MSN

Katre: kas pole mitte mõnus kui mingid mehad kuskil jalgeall sul puurivad :P?

Egle...: oo jaaa

Egle...: mõnna

Katre: varsti ronib päris jalgevahele laua alla

Egle...: ikka


Kaugel pole aeg, kui nad Otsapidi ka Katre jalgevahel pusserdama hakkavad:P Ja ooo seda puurimist...

1 comment:

katre said...

ohhhh.... mõistan sind täielikult, sest minu hirmud said reaalsuseks! nad jõudsidki minu laua alla kaa.....