Saturday, October 25, 2008

Hästi panen


..just öeldi:P Üllitan!

Ühesõnaga pikka juttu ei tule. Kõigepealt, mul on maailma üks targemaid telefone, kui mitte isegi kõige targem. Pani kella ise õigeks. Seega kell 3:33. Voodis pikali. Juba?! Nojah, sest muidu oleks ju 4:33. Ah suva see.

Alguse sai asi meie kõigi elust - orkut loomulikult. Teinekord võib sealt nii mõndagi leida ja no ei saa öelda, et see nii mõnigi asi alati meeldima peaks. On nagu on, aga kõik ei pea mulle mokkamööda olema, ja kui asju tehakse minu testimiseks vms, siis no jummala eest...taffai. Peale seda siis pudel veini näkku (jah ma tean, et ma pole hea eeskuju viimasel ajal, ärge järgi tehke, aga ma olen ka inimene onju), Kätlin külla ja sealt teadagi mis edasi. Maasikas, meie kõigi hüljatud ja hülgamata hingede kodu. Suure varba kohapeale sukas tantsitud augud iagathes ütlesid, et sai hästi panud...no, et te kõik teaks. Sai nii mõnigi korv antud, sest no keda need mehed huvitavad hetkel?! Trossikari. Ja home sweet home again.

Siin ma siis nüüd olen. Pooleks nats. Ja täie huviga hommikut ootamas, et mis saab...kas on sitt olla või veel hullem? Samas, keda huvitab? Magan vähemalt õhtuni välja. Jap Triin, ikka lõpuni välja nohh (tule juba tagasi!) Multikad vaatan aind vahepeal ära, sest see on pühapäevade traditsioon. Siitpeale jäävad aga tradistsioonilised pannkoogid ära. Samas vaatame asja helget külge, saab äkki sellest neetud kahest lisakilost lahti... Ä pssss

1 comment:

Triin said...

Ma tagasi! Päris paari lisakiloga pfff..