Friday, October 17, 2008

OUT


Nu tavai! Kell on 3:10 - varajane olen onju? Ja mai saa Ixut alt vedada, ma olen kohustatud kirjutama. Vahet ju pole, et tema mind kogu aeg alt veab ja teiste blondidega petab (ei, Alex ei käi nende hulka). Aga ma tahan seda öelda, et täna pole ükski asi tavapärane. Kui ma antud olukorras tavaliselt esimese asjana larhvi puhtaks nühin 5kg meigi alt ja teise asjana voodisse kukun ja hoopealt juba magan. Siis täna teise asjana hakkasin trenniriideid kappi panema ja viskasin vanad makaronid potist ära. Siuke perenaine olengi jah.

Tavatu on ka see, et inimestele halvasti ütlen ja klubis esimese joogina apelsini mahla tellin. Tõuske nüüd püsti kes persili kukkusid. Nimelt sai üks kutt kuulda, et ta sittus juba esimesel kohtumisel oma maine ära ja üks teine kuulis, et ta on pede. Mina pole süüdi, ausalt. Minu sees on üks teine mina täna. Ja üleüldsegi pole mul tujuga sada prosa hea läbisaamine hetkel. Ja te andke mulle mu sõnavalik andeks, aga mul lihtsalt on pohlamoos...Ah ja Maci ka ei läind täna ja nüüd on kõht rämetühi.

Meil Triinuga sai täna nii mõnigi elutõde selgemaks taaskord. Nimelt, et kõik asjad ei käi päris nii nagu meie tahame! A no mismõttes nagu?? Kas me oleme halvad inimesed või midagi? Me ei löönd isegi litsi täna.

No ühesõnaga maandusime tujutult samas klubis kus eelmine kord litrites trussikud meile koha kätte näitasid. Imelik, aga täna polnudki trussikuid. Olid aind mõned vööd ja säärikud, aga muidu tavapärased teksad ja topid. Huvitav millest see küll oleneb? Kuufassidest vist. Aga käitumismalle see siiski ei tundu mõjutavat. See on ikka nii, et emaste punt tantsib platsil ümber käekoti kuhja. Võimeldakse jalad kaela taha, et ainult tähelepanu oma võlude võdistamisega saavutada. Ei no tähelepanu täitsa olemas. Isased seisavad tantsuplatsi ümber keeled ripakil või nõjatuvad baariletile ja lasevad ilal suunurgast koksi sisse voolata. Päris põnev etendus kainele kõrvaltvaatlejale. Nagu loomariik ikka, ühed peibutavad ja edvistavad ja teised jahivad. Aind selle vahega, et inimeste seas need emased jäävadki sinna platsile võimlema ja isased lakuvad ennast kooma lootuses alkost julgust saada. Nii nad paaritumata jäävadki. Vähemalt sel korral.

Njah imelik päev täna. Kõik on teistmoodi. Olemine on endiselt selline nagu oleks suutäie sõnnikut söönud lonksu virtsa kõrvale...
Aga homme on kah päev! Kui pea endistviisi edasi valutab, siis samasugune nagu täna! Juhuu

1 comment:

Merlin said...

high five!!!