Sunday, October 05, 2008

No tähendab, et...




...reaalsus lõi meile ükspäev labidaga näkku. Nimelt vaatas Merka mingit komöödiat (ma ei ütleks, et siin midagi naljakat on), kus räägiti iseseisvatest naistest. Et on järjest rohkem naisi, kes ise endaga hakkama saada tahavad ja rabelevad ninast vere välja (...nii hakkab looma). Ja see pole nende naiste vaba valik (mhmmm), et kui saaks siis elaks teistmoodi. Elaks nii, et ei pea iga päev 14h rabelema (just just). Aga lõpuks lajatati, et need naised lihtsalt on nii koledad, et keegi ei taha neid üleval pidada! Vana rsk. Vat siinkohal saime reaalsuselt litaka ära.


Hingepõhjani solvununa pärisin mõnelt tüübilt, et kle kas ma tõesti olen nii kole?! Noh, valetasid muidugi kõik. Üks ütles, et asi on selles, et ma lihtsalt olen nii iseteadlik ja ei lepi iga pässiga kah kes rahaga liputama tuleb. Õigus! Et kui ma ikka tahaks, siis piisaks avarama topi selga tõmbamisest ja klubis meelama pilguga ringi liikumisest. Nojah, seda pole ju harrastanud küll. Minu puhul on see jama jah, et mees peab esmajoones ilus ja äge olema.


Teine tüüp küsis lihtsalt, et kas sa ei oska siis ripsmepikendusi paigaldada? Eeemm oskan ju küll. Ühesõnaga sisu sama, et leiduks küll mehi, kes ülal pidada tahaks, aga mina ise ju ei taha neid.


Kolmas ütles, et mehed langeks loogu küll, aga paljud lihtsalt kardavad mind. Vat siinkohal lubasin Combati tegemise ära lõpetada...

Neljas ei öelnud üldse midagi...Mis siin öelda olekski?


Ühesõnaga, äkki me ikka pole nii koledad...oleme lihtsalt valivad ja piisavalt tugevad. Ja oma valikutega olen ma rahul küll:P

1 comment:

Merlin said...

kusjuures, tegelt hoopis naised kardavad, sest kui me oma valikutes mõne vähem iseseisva naise kuldsponsori välja valime, siis... :P