Friday, October 31, 2008

Maii teeaa!

Üks asi siin räpases maailmas on ka kindel, nimelt peolt tulles ei jäta ma kunagi meiki maha kraapimata. Jäägu ma kasvõi vatitups ühes käes ja meigieemaldustotsik teises käes vannituppa magama. Aga maha see saast peab saama...
Kell on 2:22. Vara, te ütlete? No on jah, aga ma omajagu vana kah juba. Üks asi on veel kindel, et alt ma teid ei vea ja kasvõi kipsis kätega blogin kui koju olen jõudnud öösel. Krdi ö-täht ei töööööta hästi viimasel ajal...
Oeh oeh. Vähe sellest, et täna hommikune äratus oli peavalu mitte telefoni rõveda lalina peale, et magu on valukaid täis topitud, et 3 kilo täna saadud palgast on juba läinud (ja kohvrit mul ikka veel pole), et maitahamidagi on peal ja sahk ees, siis isegi ühte jäätist on palju palutud. Tuleb ikka ikk peale küll. Hea aga on see, et sain pakkumise minna töökohale kus võiks osata liitlauseid moodustada, siis selline asi tõmbab paar kraadi blondi staatatust maha küll - õnneks ma pole nõus, äkki lähen veel Triinu kolgata-teed ja teen ennast peast mitteblondiks. Kõhh kõhh
Ühesõnaga ennast ilusaks võtta ma täna ei suutnudki. Ja sellises olukorras klubisse minna on teadagi äärmine patt. Aga no mina ju olingi trennis kui kõrgemate võimude poolt mõistust jagati ...ja mälu kah. Futsk, inimesed võiks ka saada mälu juurde laadida endale - ma mõned kilod lükkaks kupli alla juurde küll. A kõhupealt laeks mõned kilod jälle maha...võdin võdin.
Wonder why kainemana klubi väiksem tundub alati ja inimesi kordades rohkem on ja kõik need inimesed korraga higistavad ja mulle pähe astuvad? Miks nagu? See on sama paratamatu asi nagu aevastamise ajal silmade kinni panemine või sama paratamatu, et söömise ajal alati telekast reklaam tuleb kus verd ja hambaid kraanikaussi sülitatakse või nelikmõrvu näidatakse? Vist klassifitseeruvad jah sama asja alla. Oeh oeh
Kodus on ikka parem kui klubis! Kes nüüd selle välgatuse peale irnub ja daaa ütleb, sellele ma rohkem ei kirjuta....
Lefitan nüüd kõigile juustega, silun tukka, pööritan silmi ja ütlen "Maii teaaaa"...ja keeran taguotsa teisele poole ja tõmban unede-planeedile. Nägemist

No comments: