Monday, October 02, 2006

Mr.Olympia!


Naudin mina pühapäeval Kolkja kala-sibula restos oma kalapelmeene. (Tgelet ei nautinud, sest tervis on ikka nii jama, et isu pole ollagi.) Kui siis leonid küsib, et kas ma aasta uudist tean? Emm, nohh oleneb. Aga elavnen küll.
mina: Et noh kas said oma reisplaanid kõik korda?
L: Eii, need on niigi korras.
mina: Emm, no seda tean jah, et Ilves võitis.
L: Ei, see on vana uudis...
mina: Ooo, kas korter nr 2 kolib välja?
L: Ei, see oleks sajandi uudis ja siis me ei istuks siin, vaid Radissonis!
mina: Tegelt küll jah. No siis mai tea.
Mul igatahes kõrvad juba liiguvad peas ja silmis on säde, et no krt mis uudis see siis on???
L: No hea küll, Jey Cutler võitis Mr.Olympia! Ronnie jäi teiseks.

Mismõttes nagu??? See pole aast auudis. See on aasta mõru uudis juuuu...Ronnie on teine?? See pole ju olemas, et see nõme ülbik ära tegi sel aastal. Krt mahhinatsioon ma ütlen!

Aga Darremi pilt on siin, sest ta on maailma ilusaim mees. Vahet pole, et finaalis 14. oli...

No comments: