Friday, September 29, 2006

Juuksevidinad maivõi...


Ma olen selle asja üle nüüd ikka pikalt ja laialt mõelnud. Oleme antud teema üle Merkaga sisutihedaid arutelusid pidanud. Aga no ei ole veel aru saanud. Et mis värk nende lilleliste juuksekummidega on??? Ja üleüldse peavõrud, plastikust suurde lilledega juuksekummid ja juuksenupud....No aru mai taipa, kas need on ilusad või mis nendega on? Et lõikaks tuka ette, siis ostaks miski lillelise roosa juuksevõru ja lükkaks tuka üles püsti sellega!? Või mis tundega tuleb osta suure roosiga juksekummi. Et seisan leti ees ja kujutan ette kuidas see lilla-roosa-punase segune lill mul peas välja näeb....et kindlasti on hullult ilus?

Arutelude käigus oleme aga jõudnud järeldusele, et tuleb ära proovida. Sest kõik nende meeletult maitsekate ja silmapaistvate aksessuaaride kandjad on kas abielus või omavad vähemalt rahuldavat suhet. Kui sa ikka lähed tänavale pärlitega ehitud peavõru peas, mis kelmikalt tuka üles lükkab nii, et juuksetutid on peas püsti, ja siis juuksed veel taha hobusesabasse paned suurte klaasist roheliste kuulikestega juuksenupuga. Siis mehed võtavad järjekorda ja hakkavad lööma, et kes selle võluva neidise endale saab.

Muide kuidas neid juuksenuppe üldse pähe pannakse? Mul lasteaias olid, aga ema pani ja ma usun, et siiani ise ei oska. On vist nii, et teed paar tiiru patsile peale ja siis tõstad ühe kuulikese teisest üle?

Ilmselgelt olen ma äärmiselt maitselage ja igav oma 10 eeguste peenikeste tavaliste mustade juuksekummidega. Sest tänaval näeb igal teisel peas midagi harukordset!

PS! Täna ostsin peavõru (tavalise, ilma vidinateta), et teada saada, mis tundega seda tehakse. Krdi imelik ja mark oli olla seal poes. Sest no ei ole kohe selliste asjade soont mul!!! Aga nalja hakkab alles nüüd saama. Merka usub, et olen järgmine, kes mehele läheb!

2 comments:

Merlin said...

Kas ma olengi viimane? Viimane kellel mingit nõmedat plastmassist junni peas pole? Maivõi... Ma homme kaupsist läbi...

Tyhikargaja said...

tegelt võin enda oma sulle laenata, sest mul sai juba kopp:D