Thursday, September 14, 2006

Tehtud

Andsin nüüd siis lõpuks kuradile näpu! Las võtab juba terve käe....Kuivõrd nii mõnigi minu jaoks eluliselt oluline asi on hetkel ära keelatud (trennid ja värgid), siis ei jää ju muud üle kui näpulihaseid treenida kirjutamisega! Väiksed lihased ja taastuvad kiiresti ja vajavad pidevalt peale tegemist. Ühesõnaga energiaülejäägid on nüüd meeletud ja ülla ülla avastus on see, et kirjutada on täitsa norm. Sest ma ei viitsi rääkida! Ma mõtlen palju, aga rääkida ei viitsi...vaatame siis nüüd, kas kirjutada viitsin:P
Välja on vaja elada ennast 200ga. Eile tegime Merkaga avastuse - no peale seda kui olime poole ööni mobilfooni lällutanud ja elu sitemat poolt arutanud - et perse on majas. Ja no kelle oma? Issanda perse. Oleme sattunud selle ülla tagumise poole taha. Mismoodi see juhtus ja miks just meie? Vat seda veel ei tea. Tegutseme aga agaralt selle nimel, et pühale rajale tagasi pääseda ja seda viinapudeli abiga...sest no omal jõul ju pole enam võimalik. Vahet pole, et jõudu on meil täiega! Vat sellest ei viitsi ma praegu rääkida, mis juhtus, et ma augus olen jälle...või noh augu serva peal. Ei juhtunud midagi, mitu kassi ronis korraga selga lihtsalt...

1 comment:

Merlin said...

Ja sa ütled, et ma ei paku lahendusi. Kui viin pole lahendus, siis ma ei tea mis on... ;)