Friday, October 20, 2006

Rekord!


Täna hommikul püstitasin mina oma elus uue rekordi. Ootasin taksot 45 minutit. Senine rekord peaks olema 35 minutit või midagi sinnakanti.
Olude sunnil oli tarvis jalga panna kõrge kontsaga asjandused ja õlale võtta suur spordikott. Lisaks käekotile siis jah. Kui ma tavaliselt astun rõõmsalt (teinekord ka mitte eriti rõõmsalt) tööle 35 minutit. Siis täna kulus tööle jõudmiseks tund aega.
Tegin väikse varu ja tellisin takso pisut varem. Tean ju küll, et Rivaalis on taksodel suisa järjekord taga, et peab varuma 15 min ooteaega kindlasti. Jänkuke teavitab, et läheb aega 15-20 minutit. Kas ootate ära? No ootan küll jah. Arvestasin ju sellega. Istun korraks isegi teleka ette veel. Saapad on eelnevalt jalga lükatud. Kõne. 10minutit peale tellimist. Takso on ees. Oi, super - jõudis varem. Jope selga ja kott õlale. Jõuan alla. Taksot netu. Helistan ja teen veel kurba häältki, et aga taksot ju pole. Oodake moment. No läks tiba üle momendi. Aga takso sõitis ära, sest ootas ja kedagi ei tulnud. Et misasjaaa? Pidi minema 15-20min ja takso tõmbas 10minuti pärast jeed? No olgu. Ma saadan teile uue auto, teavitab jänku. No hästi. Aega on ju veel. Raisk, väljas on külmaks läinud juba. Aga ega tuppa tagasi ka ei julge minna, sõidab minema ju kohe. Enne kui alla jõuan exole. Annan aega 10 minutit. See ju tavaline aeg takso jõudmiseks. Annan veel 5 minutit otsa. Helistan siis uuesti, et vabandage kaua selle taksoga siis läheb? Oiii, ma juba teist autot teile ei saanud. Tohib ma tellin mõnest teisest firmast auto? Aga palun jah! Tänan ka veel ilusti jänkut. Ütleme nii, et ise päris vähe närvis juba olen. Külmakram ka mitte esimeses astmes enam. Kasutan juhust ja lippan toast läbi, et fotokakott ka õlale võtta. Enne suure hooga oli meelest ära läinud. Sest no takso ju kohal oli ja kibekiirelt välja jõuda vaja. Vahet pole, et 15 minutit oodata sain väljas.
Torman siis uuesti välja oma kodinatega. Jumala eest kui peaks ka järgmisest maha jääma. Aga oh ei, pole muretki. Saan veel 10-15min oodata. Helistan juba tööle, et hilinemine võib tuleneda sellest, et taksot ootan 45 minutit juba. Siis sõidab auto ette. Ai, kui oleks olnud sama firma. Mis sama, mis ma hellitan. Kui oleks Rivaali auto olnud (kõigile teadmiseks), siis oleks juht minu viha tunda saanud. Ükskord ma juba küsisin juhilt, et noh mis juhtus, saitegi aega tulla (olin üle 20min väljas oodanud)? Aga mida ma sõiman teise firma autojuhti. Milles tema süüdi.
Mainin nüüd ära, et see pole esimene kord, kus auto unustatakse saata või kus tööd on niiiiii palju, et oodata tuleb üle poole tunni. No vahet pole. Ma olen kannatlik inimene teinekord. Täna ilmselgelt olin. Aga kui ma oleks pidanud bussi peale jõudma, millega lennujaama jõuda õigeks ajaks? Siis oleks ilmselgelt bussist maha jäänud ja oleks pidanud tund aega veel ootama. Ja lennujaama oleks jõudnud umbes siis kui check in on lõppenud. Sel juhul olexin Statoilist läbi käinud. Suurema hulga bensiini ja tikke kaasa otsnud ning teadagi kuhu suundunud, teadagi mida tegema. Või kohtusse kaeband nad krdid.
Ühesõnaga kuivõrd see polnud mul esimene samalaadne juhtum antud nõutud taksofirmaga. Siis sealt enam autot ei telli. Ja sõpradel ka tellida ei luba - jätan maha kohe kui kuulen, et Rivaalist auto võttis keegi! Käin jala parem. Miks Rivaal varem minu eelistuste hulgas oli, on just see, et paremad autod neil ja teenindus kiire. See siis minevikuvormis juba mõnda aega. Tahan nii väga maksta 10 eeku kilomeetrilt selle eest, et jalgsi saaksin sama ajaga või kiiremini. Täna siis oleks tikk-kontsadel tööle jõudnud täpselt poole kiiremini. Taksoga läks aega kõigest 1h!

1 comment:

Anonymous said...

Et kui keegi siit neid kommentaare peale sinu veel loeb, siis mainin lühidalt ka oma loo ära.

Tulin Tallinnast, pühapäeva õhtu, suuuur ja rassske spordikott üle õla, pidin trenni jõudma ja jube kiire oli. Tahtsin enne trenni kodus veel midagi hamba alla saada. Vihma tibutas kergelt, aga külm õnneks ei olnud. Tartu kesklinna üheski taksopeatuses ei olnud ühtegi taksot. 5 peatust, 0 taksot. Arvutasin, et takso ootamine 20min pluss sõit 10-15min on sama aeg, mis jala koju minna. Läksingi jala. Suur raske kott õlal. Koju jõudes olin suht läbimärg ja aega oli 10min, et trennikott kokku pakkida ja trenni joosta.