Friday, October 13, 2006

Koolitused nigu AA koosolekud

Nüüd on päev ja ma olen ilusti hommikul õigest ajast tööl ja kõik on kontrolli all. Aind, et ma pole vist veel kaine. Aga vahet pole. Peaasi, et hea on. Kui enam pole, siis ma tean, et siis on pohmakas vms. Aga coca cola light on kõrval (ei saa ju paksuks minna) ja kõik on kontrolli all. Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.

Tead, ma võin käia igast koolitustel ja seminaridel ja värkidel. Saab targaks ja puha. Sest ma ei ole ju veel nii tark. Aga no ma lihtsalt ei või. Miks need koolitused peavad olema kõik üles ehitatud nagu AA koosoolekud. Iga jumala kord tuleb alustada sellega, et niiiiii nüüd me kõik räägime ükshaaval. Ütleme oma nime ja kust me tuleme ja miks me siin oleme. Erikuradi mai tea misasi....No ma saan aru, et mul on viinaga probleeme jne ja edusamm on juba selle tunnistamine exole. Aga kui ma tahan sellest rääkida, siis ma lähen ju päris AA koosolekule, mitte näiteks arhiveerimise koolitusele! Ja no häää küll, ma kannatan selle ühe korra ära. Aga no ei. Tuleb ju järgmine koolitaja poole pääva pealt ja hakkab aga otsast peale. Tere, minu nimi on...ja ma olen siin sellepärast, et mul on alkoholiga probleeme ja ma olen seda endale tunnistanud ja ma olen selle üle uhke.

2 comments:

Anonymous said...

see, my friend, on terav

coiz said...

Ma tean miks nad niimoodi AA-d mängivad! See on käibemaksu pärast! ... ainult et kuidas riiki huiata saaks!! seda ma tean!