Friday, January 29, 2010


Täna toimus siis viimane võtukas Coizi ja Lepsiga. Nimelt mul on plaan. Suurejooneline. Terve veebruari kuu ei joo tilkagi alkoholi (no klaas punast veini on äärmiselt väike tilk), ei söö ühtegi mäki einet, loobun shokolaadist, popkornist ja sefiiridest ning krõpsudest. Selle nädalaga hävitasin maailmast ära päris suure hulga krõpse, burgereid, komme ja alkot. Et need mind hiljem segama ei jääks. No selles suhtes, et kui ma juba 2.veebruaril kirjutan, et ikaldus, siis pole midagi parata, olen lihtsalt nõrk. Allaandja. Näis mis saab. Aga keegi ei saa öelda, et ma pole proovinud!

7 comments:

Unknown said...

aahhh, ja ma just mõtlesin, et tooks oma lemmiktreenerile miskit magusat, sest mul on juhuslikult sõbraka paiku sünna.. eku jääb nüüd küll ilma! ;)

Tyhikargaja said...

tuua võib alati;) panen tallele märtsini:D

katre said...

segi oled läind või??????

Triin said...
This comment has been removed by the author.
Triin said...

Mis sul viga on? :D:D:D
Sa vist jõid ennast päris lolliks...

Tyhikargaja said...

ärge muretsege, poolemeelsus kestab reedeni:D no kui kestab...

katre said...

no hea seegi et see poolemeelsus sul nii ajutine nähtus on :)
muideks, täna öösel said sina rixi käest kolakat :D mille eest, ma ei hakka siin avalikult kirjutama, eks ta ise räägib :P