Monday, January 25, 2010


Leidsin ühe äärmiselt hea pinget maandava blogi. Ma luban, et teen sellest kunagi kuuldemängu. Tuled õhtul koju, oled kurgumulguni väsinud ja tüdinud ja närrrvis. Paned kuuldemängu peale, võtad klaasikese veini kõrvale ja uni tuleb.

http://www.vaidoneigaus.blogspot.com/ ja palun vabandust kui see teie jaoks juba vana uudis on, aga mina olen alles avastamas seda maailma.

Alles me siin Merkaga arutasime, et mida poolemeelsem sa oled, seda kõvemaks staariks saada võid Eesti tähtedemaastikul. Mina pole kas veel täislaks ullike või puudub ambitsioon. Kas me sellist Eestit tahtsime?

3 comments:

Unknown said...

Aitäh, nüüd kui ma tunnen et ma olen vaimselt mahajäänud kergel, pruugib vaid seda blogi lugeda ja ma saan kinnitust et mingi areng on minus siiski toimunud. :D Annan siia ühe blogi lingi mis pole ka just kehvem, http://missbitchh.blogspot.com/

Tyhikargaja said...

ta ema võiks seda lugeda ja õpetajad! täitsa kurb kohe...üks nendest kolmedest on kindlasti eesti keel.

Unknown said...

Kui seda lugeda siis saab aru et ema teab ja on rahul, Seal lõik kus kirjeldab kuidas ema tuli tal tuppa, tõmmati seal vesipiipu, ema proovis ka aga arva et oma tubakas on parem... Suht masendav, nõustun.