Friday, January 30, 2009

Laahheeee


Mul on ikka uskumatult vinged sõbrad!!! Sellist üllatuspidu pole mulle kunagi keegi teinud. Ma pean ikka tihedamini töölt ära tulema. No mulle pole kunagi ka nii palju valetatud, aga seda kõike ülla eesmärgi nimel, et mind üllatada. Täiesti uskumatu kui blondiks mind tehti ja samas kui rahul ma sellega olen!

Õde hakkas vassima saabaste laenamise teemat, milleks ma võtmed andsin. Siis suutis mind närvi ajada jokutamisega, et vaja pead pesta ja asju pakkida, samas sai sõnumeid, et venita veel kummi! Ja kui ma lõpuks koju jõudsin närvilisena ja mõttega, et vaja kiire meik teha ja välja pidustustele jõuda. Siis väuuuu...kodu oli rahvast täis ja pidu püsti! Sellist orgunni pole ma elus näinud. Te olete võimatult armsad Triin, õde, Rena, Kätu, Alex, Aivi, Tamps, Rix, Katre! Pisar kui armsad!!!

See on mu elu esimene blogi kus pole sarkasmi sees!!!

Eks homne päev toob jälle midagi uut:P
Kell on 3:33 ja mai ole kaine. Aga oli põhjust mille nimel võtta! Nüüd kus aeg on ära maha võetud, ma alles hakkan kirjutama!! Te ei jõua eest ära lugeda ma ütlen...

4 comments:

Triin said...

Sa oled ju niiii kallis, et iga kell teeks uuesti sellise üllatuse! Päriselt. Ausalt. Lõpuni välja ;)

Triin said...

Isegi minul, kes ma Sind ei tunne, aga loen väga hea meelega Sinu blogi, on kuidagi seletamatult hea meel, et Sulle selline üllatuspidu korraldati. Nii ägedad sõbrad, tõesti!:))
Ja mida rohkem sa kirjutad, seda vahvam on lugeda!:)

katre said...

noh, kus need kirjutised siis on???? ma muudkui ootan ja ootan huvitavat lugemist, mingit uut klatši või midagi.... aga ei miskit.

Triin said...

Ma ka ei saa aru.. Kaua ma siin käin iga päev mitu korda lootmas ja ootamas, olgu olla! :P