Saturday, December 06, 2008


Nüüd tõmbasin küll teid kõiki alt. Jõudsin öösel 4 koju ja ei kirjutanudki:P Lihtsalt väsimus, viha ja keeeerleb, tiiiiirleb oli peal. Ja mis mul olekski öelda. Viimasel ajal ei oskagi enam midagi öelda. Kõik heateod saavad kunagi karistatud. Sossss sosss sosss. Nali ja nutt korraga peal. No mitte midagi pole teha, et mina olen otsekohesuse lemb. Selgelt teeb otsekohesus konfliktseks inimeseks. Midagi on öelda, siis tuleb seda öelda ja arutada. Samas, mis mina ka elust tean. Niiii mõnus on ju ühe nurga taga sossss ja siis teise nurga taga sossss. Täiskasvanulik käitumine ju ikkagist.

1 comment:

Merlin said...

Naised on ses osas KOHUTAVALT lapsikud! Öökima ajab see lasteaialik tagaselja urgitsemine. Ainus, mis ma oskan öelda... Ju saavad ise ka aru, et kui avalikult oma asja ajaks, jääks jube kiirelt alla. Haledikud, mis muud. I hope they read this - kõik vihkavad selliseid värdjaid! Lihtsalt seljataga ussitajatele antakse nende enda mõõdu järgi - ei viitsita näkku öelda, et nad tropid on ja ära võiks surra.