Thursday, December 25, 2008

Pühad ees ja taga


Vahet pole millise online uudistelehe lahti lööd, esimene pealkiri, mida näed, käseb jõulumuljeid jagada. No mida siin jagada on? Mis toimub? Miks ei taheta, et ma sünnipäeva muljeid jagaks või jaanipäeva muljeid või argipäeva muljeid või kassivõtu muljeid või vanniskäigu muljeid või jumal teab mis muljeid veel? No sellest olen ma varemgi rääkinud, et jõulud pole just minu teema. Inimesed lähevad ju pööraseks kõik. Miks seda rahu ajaks nimetatakse?? Ärapööramise aeg. Jaanuaris kõigil kontod tühjad ja miljonilised telefoniarved ees. No on siis hea või? Pole võimalik poodi süüagi ostma minna ilma, et 5km järjekorras seisma ei pea. Pole võimalik autot parkida ilma, et mõnele kobedale kutile otsa ei tagurda...Noh ma nüüd ei teagi kas see oli halb või hea õnnetus:D No enivei... imeb see jõuluaeg ma ütlen. Isegi oma maailma kalleima vanaema juures ei saa olla ilma, et emad ja õed kõrval ei viriseks, et lämme nüüd ära...vaja tööle ja jumal teab kuhu minna. Rahu aeg mai äss.

No kui ma lapsed ja asjad kunagi saan, äkki siis muutub see asi minu jaoks. Äkki ma ka siis tahan pea laili otsas mööda poode ringi tuuseldada ja kuuski tuppa vedada ja rahu nimel ära pöörata. Oeh oeh...

Aga üks asi on siiski hea kah - sööök! Tasuta süüa igal sammul ja ohtralt. Selle vastu mul tõesti midagi pole kui saan verivorsti hambusse ja klaasi veini kõrvale.. või kaks...või kolm... või.....Eile söötis ema kõhu täis ja siis tunni pärast söötis vanaema kõhu täis ja veel kahekordselt ja vajadusel olek söösel ema veelkord kõhu täis söötnud. Täna teeb Merka oma mampsiga mulle süüa...õuu jeeeahhh. Harju või ära nende krdi pühadega:P

4 comments:

Merlin said...

Ei, sa said valesti aru, ma teen dipikastet, mitte süüa :D Mina oskan chipse kotist välja valada, ühte dipikastet ja enam-vähem tikuvõileibu ka teha. See ei ole söögi tegemine, see on joogi kõrvale :P

Tyhikargaja said...

minu jaoks on see esmaklassiline kokkamine

tomm said...

Vanniskäigumuljetel oleks kindlasti suur menu. Eriti kui pilte ja videot oleks :)

Tyhikargaja said...

No ma vast oskan ka sõnades piisavalt värvikalt kirjeldada:P Aga mul ple vanni!