Wednesday, December 31, 2008

Ohhoooooo...milline õhtu ahh?! Kolme milline. Nii ilusaks pole ammu ennast võtnud. Uus aasta tuli bemmus! Ei no ausalt! Mina olin Agnes ja autojuht oli Gabriel. Ausalt. Vähe sellest. Uus aasta tuli suure pi... hädaga. Missa hädaga teed? Lähed Rasputinisse ikka. Mis muud. Paak tühi ja peale peab ikka võtma. Võtame kurki peale? Võtab. Kurki koos jõhvikate ja viinaga. Tehtud. Lööme hapukurgid kokku ja klõmm. Klubisse. Edasi ei ole vist hea rääkida. Kell on 4:06 ja just aeti mu puhtale põrandale pokaal veini. ÄÄ pssss...killud pidid õnne tooma!

5 comments:

fcamatti said...

Hi! I don't you you but I'm here to say you somethings. First of all, you're very pretty. Second I like climbing too and I like you pictures. Could you describe me where/how is that place in the pictures in your profile at Orkut!???

Happy New Year,

Fábio Camatti

Tyhikargaja said...

need kaks mäge on mul sünnist saati kaasas

Unknown said...

Sai ikka päris ilusaks võetud ennast jah :D A jube äge oli juu!!

Tyhikargaja said...

ooo jaaaa, viimased külalised lahkusid kell 10 hommikul ....ja krt teaks nimesidki:D

coiz said...

:D ise teadsite nimesid ju...
noh yks oli selle tuttav ja teine oli selle vend! ..krt isegi mina tean !!!:P