Tuesday, December 16, 2008

Khmm khmm...Ühesõnaga! Täna sai nähtud jälle ühte "sirgelõikuseklienti". Seekord mitte salongis, vaid toitlustusasutuses. Ja vastupidiselt tavapärasele kiidan teenindajat ja punaharjastun kliendi peale. Olen valinud antud koha lõunastamiseks just sellepärast, et seal saab kiirelt päevaprae kätte. Täna oli selgelt rahvast rohkem kui tavaliselt ja võis aimata, et läheb kauem. Ma olen küll tühja kõhuga ilgelt närviline (no nagu muidu poleks eksole), aga täna ei tekkinud mõtet teenindaja peale ärrituda, sest ta tõepoolest lippas kandade välkudes. Ma hakkan sapitsema siis kui näen, et ettekandja muneb nurgas või sõbruneb omade jopedega kuskil. Täna oli aga näha, et tütarlapsel oli nutt kurgus ja tuli takus. Aga ega enamus prouasid ju ei süvene. Nemad peavad saama. Saama kõike. Alguses ei pannud nagu tähelegi kaks lauda eemal istuvat prouat. Aga kui kõrvu hakkas sõnavõtt, et kuulge ja kartulid on KA külmad, siis viskasin pilgu sinnapoole küll. Proua oli selgelt ärritunud ja tõenäoliselt mitte esimest korda ei saatnud teenindajat uue prae järgi. Tütarlaps vabandas ja lubas uue tuua. Mõne minuti möödudes aga hakkas tädi uuesti sõna võtma. Sest, oh püha taevas, ta polnudki oma tahtmist KOHE saanud. Kui (mitte tema laua) teenindaja mööda tuhises ja tema taldrikut kaasa ei võtnud, siis hüppas tädi püsti ja tegi enamustele kuuldavaks, et ta siis läheb tegeleb ise asjaga. Sirgeseljaliselt sammus oma näritud kartulitega köögi poole. Pakkus teepeal seda veel ühele ettekandjale, aga tollel oli jumal paraku 3 taldrikut praega käest. Köögis veetis aega 5 sekundit ja tuhises sama praega ka sealt välja ja suundus leti poole. Lajatas prae letile ja astus oma härra juurde tagasi, kes lõpetas oma prae mugistamist. Huvitav jah, et abikaasa (eeldatavasti) oli oma toiduga rahul. Nii, mis te pakute kas tädi jäi oma soojade kartulitega praega rahule? (ma isegi ei taha teada mismoodi sellistele klientidele TEGELIKULT kartuleid soojaks tehakse;)). Kui mina ruumist lahkusin, siis tõsteti ports härrale ette ja too tegeles praega edasi. Lihtne moodus mehel kõhtu täis saada. Kui üks ports jõuab nii kaua külmaks minna kui härra esimest sööb, siis tuleb teha skandaal ja lasta soe roog asemele tuua. Mul oli tõsine tahtmine minna ja härrale õlale patsutada ning öelda "tunnen kaasa"!

1 comment:

Merlin said...

ütlen ausalt, oleksin juurde läinud ja mutile öelnud, mis ma temast arvan. ma viimasel ajal tropluse suhtes kohutavalt tundlik.