Saturday, November 29, 2008

Ma pole jupp aega nii südamest irnunud, kõõksun pisarates. Msn on saatanast. Poleks seda sarvilise leiutist, siis ma ei saaks poole ööni arvuti taga istuda ja Merkaga enda tervist retsida. Sest krampide tekitamine pole füüsisele midagi head. Ühesõnaga msn on saatanast aga blogimajandus jumalast. Sest mind on õnnistatud ühe imetoreda blogistiga. Poleks seda kirjanurka, poleks ka minu naerupisaraid. Ja siinkohal ei saa ma öelda, et üllitis on mõeldud eheda komöödiana, see on lihtsalt nii välja kukkunud. Ma olen siiani hämmingus ja mõistmatuses, et kuidas lõpetatakse keskkool ja veel ports koole elementaarseid grammatikareegleid teadmata? Ja oi neid ideesid, mida üks blond peakene suudab kokku genereerida...Ma saan aru, et tekkis huvi lingi järele, aga ei. Seda tragikomöödianurka hoian ma aind endale ja Merkale! Lehmaliha teile keelepeale:P

1 comment:

Merlin said...

No mina käisin täna sünnipäeval ja sõin väga palju - mina olen väga tänulik, et sain kõhulihastele korraliku trenni peale.