Friday, November 28, 2008

Valikud


Nii, kell 4:30, päris paras. Pikk ja sisutihe vestlus naabrimehega seljataga. Ja segadust veel rohkem kui varem. Kas teha nii või teha teisiti või jätkata nii nagu on? Peast haigeks nuputanud ennast. Tulem suht null. Fuck it.

Aga üritus oli lahe. Musa hea (tänkjuu Poom) ja raffas noh nagu ikka, sjuupeer. Furoor minu juuksevärvi ümber ei näi vaibuvat. Mustmiljon küsimust, et miks ma nii tegin ja samas kohe mustmiljon arvamust otsa (vastust ootamata), aga väga super on! No mis inimesed loodavad vastuseks saada sellele küsimusele? Et mai taha enam blondiin olla ää? Oeh. Lihtsalt ja kõik. Ilma põhjuseta.

Aga ikkagi. Tahaks juba oma elus rahu majja saada ja need krdi otsused vastu võtta.

Triin, kussa jäid? Või oot, kus mina jäin vist? Ja mai kuulnud seda kõnet:( ja nüüd sina ei võtnud vastu. Ja elus esimest korda võtsin Macist ainult coca, ausalt kah, ilma burgsi ja friikateta!
Normaalne elu, oota mind pliis. On vaja eest ära paarutada siis või?? Mina ei mängi nii...

2 comments:

Merlin said...

Ma isegi ei teadnud, et Mac'ist cocat ka ilma burgsi ja friikateta saab. Mis järgmiseks? XL eine pole ainus suurus???

Triin said...

Pigem jah, et kuhu sa kadusid ;) Ma jutustasin Raigoga ja juba olidki kadund ja siis enam ei leidnudki sind :(