Saturday, April 09, 2011

Toitume surnuks



Esimest korda tegin silmad lahti kella 6 paiku. Olgu ära öeldud, et täna on laupäev. Eilne õhtu läks vähe pikemalt. Shirazi süü! Isegi Gerti kukkus jooma ja ajas pool klaasi Shirazi piljardilauale. Vat vaga vesi, sügav põhi. Teist korda tegin silmad lahti 8 paiku kui Sixmann seisis mu voodi ees kohvitass näpus. Kassa kujutad pilti teenindust?! Ütles, et mõtles mu vastu hea olla täna...hommikul. Aga noh öösel tuli teda ka magama peksta. Eit lihtsalt jauras ja taidles ja mölises. Tahtis kõik külmkapid tühjaks teha, aga mina ei võtnud vedu. Hommikul oli kogu hosteli rahval kerge mälumäng. Või noh neil polnud, kes pole veel magama saanudki. Üks Ben´idest sai 8 paiku teada, et peab tööle minema (1,5h und ja põrand kõigub, aga noh peab ju meeldima). Ja teine Ben tegi teatavaks, et mul on kõige sinisemad silmad mida tema üldse näinud on. No järgmine lause oli muidugi, et tema pruta on rootslanna. Jälle ikaldus. Hiljem teavitas meie maailma kõige ilusama naeratusega John, et mina olen tema favourite. Aga järgmine lause oli, et Ave (kah meie masti Eesti tibi) is the best. Jälle ikaldus.
Sixmann tegi meile kuhja pannkooke vahtrasiirupiga hommikusöögiks. Algus on paljutõotav. Pärast hommikusööki saime nädala palga kätte. Eriti meeldiv. Nüüd lõunaks teeb Adam meile shushit ja puuviljasalatit ning õhtul on jälle Karlssoni poolt grill. Tähendab, asi hakkab mulle järjest enam meeldima! Hetkel on kerge segadus, et kas minna jooksma enne lõunasööki või võtta järgmine Shiraz lahti...Võtsin Shirazi.
Ja Bakery House tõi just saiakesi, kukleid ja MUSTA leiba jälle tasuta. Ma teile ütlen, et elu siin ON raske!
Kassa kujutad pilti! Mina tegin shushit, noh elus teist korda. Põdesin hullult, sest teadsin, et Natsuki (Japsi tibi) on ka lauda oodatud. Ja ta kiitis. Oli suisa üllatunud. Vat see on tänase päeva higlight! Oodakem siis nüüd veel õhtust grilli.

No comments: