Friday, April 22, 2011


Kuidas see kõik nüüd siis alguse sai? Toimub vist pöördumatu muutumine. Nüüd olen mina see, kes poole ööni rahvale muusikat mängib ja hosteli vara lõhub. Koostöös Adamiga saime eile õhtul lahti EXIT valgustist laes. Ise nad tahtsid Johniga minuga kakelda ja peksa ei saanud mitte ainult nemad kaks, vaid kahjustatud sai ka maja vara. Olin hirmus asjapulk seda fiksima, aga nad ei tahtnud lasta mul Mäkaiverit mängida. Karlsson siis fiksis ise hommikul asju ja ähvardas edaspidised peod südaööl ära lõpetada. Loodetavasti olen mina ingel edasi ja ta ei teagi, kes põhisüüdlane on. Osaliselt olen vastutav ka selle eest, et Ave hommikul Brenti voodis ärkas. No ma lihtsalt valasin oma rummikoksi tema klaasi ümber. Ennast säästes (ei tahtnud rummi ja veini segi lürpida) panin vaesekese silmad klaasistuma. Kuidas see kõik siis juhtus jälle? Brent kukutas minu veiniklaasi koos minuga maha (mhm, küünarnukk jälle marraskil) ja patu lunastamiseks keeras eri kange rummikoksi kokku. Võtsin lonksu, üritasin koksist kohe vabaneda, Ave jäi ohvriks. Nii lihtne see oligi. Piff hakkas ju eile juba poole päeva ajal oma pohmakat ravima veiniga ja jumal paraku on täna tal uus pohmakas. Kui mina öösel kella 1 paiku tuppa laekusin, siis Sixmann juba magas. Laksasin tule põlema, et taaskord hambapasta asemel näokoorijaga hambaid mitte pesta üritada. Vannitoast tagasi jõudes oli tuli jälle surnuks löödud. No krt, kaua mul siis läks nende hammastega? Keegi ei tea. Üritasin siis pimedas riideid seljast saada ja voodi üles leida. Võttis aega. Kohmnerdamine selgelt ei teinud Sixmanni uinumist kergemaks. Kukkus itsitama kui ma aru ei taipand kas panin sokid või stringid tossu sisse. Käskis tule põlema panna. Ja kui ta mind siis nägi, oli sekundiga voodist maas, kaamera käes ja filmis. Mai saa öelda, et see naljakas oleks onju kui purjus inimene vett juua tahab ja külmkapis siis vorstid avastab. Selle vorstiga oli mul tarvis millegipärast Gerti voodisse ronida (tema tilkus ikka veel rõdul) ja suurematest vorstidest rääkima hakata inglise keeles. Voodi rüvetatud, üritasin pea ees sealt alla tulla Sixmanni poolikut õhulendu imiteerides (oli kord, kus piff oleks lülisamba pooleks kukkunud, aga suutis varvastega seinast haarata ja ellu jääda). Edasine plaan nägi ette rõdule purjus Avet filmima minna. Six arvas, et püksid tuleks jalga panna. Mina keeldusin (Six alandlikult küsis, et kas peaks püksid jalga panema ja minu otsekohene vastus oli: „Eiii pane pükse jalga“). Jah kõige selle kohta on meil videosüüdistus olemas, aga seda te jube kahjuks ei näe. Lippasin siis oma nunnus lühikeses roosas ööriides rõdule. Ave pilk seisis täpselt ühel kohal ja oli vaid aja küsimus kui ta tooliga siruli käis (jah, saime videosse). Piff ei suutnud sõna Hiiumaa grammatiliselt õigesti kirjutada ja Leedu sokutas kaardil Venemaale. Vabsee aru ei saanud, et miks ta teisel pool Lätit peaks olema. Tsikk ärkas hommikul 9 paiku Brenti voodis, aga hämmastaval kombel mäletas kõike ja suutis omal jalal oma tuppa ronida! Mina ronisin voodisse poole 2 paiku öösel ja lubasin, et kes järgmine päev combatit teha tahavad, need peavad ise hakkama saama kahjuks. Siiski siiski, minu plaanid vabsee vett ei pea. Täna andsin trenni kell 12 juba. Anomaalia kuidas tsikid hommikul nii virged on. Aga noh osalisi oli tavalise 10 asemel 4, selgelt. Neil läheb täna õhtul pidu edasi. Aga minu lubadus hetkel on kell 20 voodisse ronida...

No comments: