Sunday, February 22, 2009


Vägisi hakkab tunduma, et olen nii mõnelegi vaimne ema. Mis mul saab selle vastu olla. Hea kui mu stiil ja mõtted ja ideed sobivad. Suhteliselt kõrvust ära tõstetud olen muidugi nüüd. AGA natuke ärritab ikka ka kui samad ideed pannakse kirjavigu täis ja ekstra lombakasse lauseehitusse!!! Jummalast tasuta annan ära oma kirjatükke ja ideid mõne romaani tarvis. Sest on olemas ka ajudega inimesi kes oskaks sama idee mahlakalt kirja panna ja söödavaks teha. Ennast ma nagu kirjaneitsiks ei pea. Aga ideevaesetele "lausemeistritele" olen sunnitud maksu peale panema. Oeh oeh...jälle on mul piinlik. Miks ma küll nädalas paar korda kõrvad peaküljest lahti häbenema pean? Aga no ise ma seda endale teen. Ise ma vaatan saateid, mis kriitikat ei kannata ja loen üllitisi, mis hambad kah suust lahti ehmatab. Maso olen.

1 comment:

coiz said...

...jube, ma peaks minema silmaarstile. Just praegu lugesin, et sa oled masa :S...et WTF :D kuidas see juhtus. A hoopis maso ...common mistake :D