Saturday, February 14, 2009

Jah, ma olen täna lainel! Hmmm...valasin oma lemmik t-särgi veini täis, aga panin kohe vette kah. Külm veis peaks aitama?
Teate mis on head msni sõprusel ja msni joomarlusel? Näiteks kui mina joon veini ja Merka joob gini toonikuga teisel pool ekraani ja me nagu paneks ikkagi koos pidu, siis jääb see eelis, et me saame koos peldikusse minna!!! See tähendab üheaegselt.
Hetkel on ainus küsimus selles, et mis kell homme kaubsi minna?! Õnneks on autorool minu peos, seega mina määran! No ainus lohutus siin julmas maailmas naistele on shoppamine ja solaarium. Olgu siis surutis või mitte. Midagi peab ometi meile jääma! Ise teenime, ise laristame ja ise kahetseme seda 20ndat teksapaari kapis! Kui tuleb mees kes määrab teksapaaride arvu, siis see muretseb ju ka suurema kapi:P Terviseks!

No comments: