Tuesday, May 15, 2007

Sussid

Vat just nii ütlen mina nõrkade meeste kohta-sussid! Ja jumal paraku, et neid on palju...andke mulle andeks, aga enamus. Siinkohal ei taha jälle endast ega enda kogemustest rääkida, aga vaadates kõrvalt teisi suhteid, siis vägisi tuleb nutt peale. Mismõttes mehed vabsee ei oska oma sõna maksma panna??
Kunagi varem olen sellest juba teemat teinud, et mulle ainult tugevad ja iseseisvad mehed sobivad, no ehk mu tugeva natuuri tõttu vms... Ja siis ülla ülla levivad külajutud, et mina käin ja olen armuke minu jaoks totaalselt nõrkadele meestele. Sa andke mulle andeks, aga sellistega suudan mina vaid sõprussuhteid hoida - noh on kellele kurta ja värki, aga tugevat õlga selat ikka ei leia.
Aga äkki polegi asi sussides meestes, vaid võimukates naistes? Et mina tahan, et sa nii käituksid ja oleksid ja ütleksid ja astuksid jne jne...no ja kui mees tahab suhteid sälitada ja rahu majas hoida, siis muutubki sussiks ja kummardab ning suudleb tibi varbaid. Oo õudust. No minul on probleeme kuna olen kah suhtkoht võimukas jonnipunn, aga vastas peab igal juhul olema tugev natuur - võrdväärne või tugevam. Ja õnneks hetkel on see täitsa olemas! Mina ei naudi olukorda kus mees mulle kõiges allub ja igast olukorrast võitjana väljuda laseb!
Ühesõnaga peab mees teadma mida ta tahab ja ta ei tohi oma eesmärkide ees taganeda. Kui mees tahab kalale minna ja naine ütleb, et ei lähed hoopis poodi tampoonide järgi ja ta lähebki, siis no krt võtaks - kumba tegevust ta nagu päriselt eelistab? Piinlikku olukorda poekassas või mõnusat äraolemist järveääres? Kui mees teab naist, kes on tema jaoks ideaalne, siis ei hoia teda tagasi ükski eksnaine ega muu tegur - või noh sussi meest siiski hoiab tagasi.

Ja mis mind veel sigamoodi häirib on see kui mees teeb, aga ei julge tunnistada! Peab armukest ja räägib sellele elu armastusest, aga naisele ei julge tunnistada, et tõepoolest ongi teine elu-armastus kuskil. Naisele ütleb, et lähme lahku sest ma vajan õhku või jumal teab mida veel. Ei ma saan aru, et nii välditakse haiget tegemist jne...aga no jumal hoia, see tuleb varem või hiljem välja ju. Julged teha, siis julge tunnistada kah. Veel hullem kui lahknemine on ammu plaanis ja teostusel, siis peab ikka iga liigutuse veel naise käsku mööda tegema. Noh jumal sellega...aga see sama naine saab ju hiljem topelt haiget kui saab tegeliku olukorra teada.

Ma olen ise päris palju olnud olukorras kus mind armukeseks tahetakse, aga oma naise juurest äratulemist ei plaanita (ei, ma pole vastu võtnud seda)...selliseid mehi on vähemalt 4 olnud! Aga mis see näitab? Et mees on suss ja vajab eneseuhkuse upitamiseks teist naist ka, et näe ma pole tossike tegelt...või teine ja tõenäolisem variant, et ta ise ka ei tea, mida ta tahab! Sussid rsk.

Ja et nüüd siin jumala eest mõnel väärarvamust ei tekiks, siis olgu öeldud veelkord, et ma ei räägi oma olukorrast, vaid suhetest mida kõrvalt näen. Mina olen ise väga rahuldavas suhtes! Aga nii mõnigi võiks oma sõna maksma panna...suur osa meessoost seega!

10 comments:

Merlin said...

tegelt on võimalik, et susse mehi pole olemas ja on nii, et jäetakse mulje, et naine käseb-poob-ja-laseb, kui samal ajal lihtsalt oma käitumise eest naine tanki lükatakse. aga no krt seda teab, võibolla on kah 'prohvessjonaalsed abikaasad' olemas... oled sa tähele pannud, et susside meeste naised on 99,9% koledikud? et siis nigu terror?

Mrs said...
This comment has been removed by the author.
Mrs said...

Vot, tead, 6ige mees läheb ostab need tampoonid ja kobib siis nädalaks ajaks kalale, sest kui naisel päevad on, siis ei kannata kodus ju niikuinii olla :P

Tyhikargaja said...

irfff, see on tõesti kõige kõvema mehe teguviis:D:D

coiz said...

tegelen siin agaralt identiteedi otsimisega ja oleks kysimus, et kas neil sussidel on ka välimäärajaid või käib see ainult sinu suva järgi :D, et vot see mees on suss kuna .... jne? Teie pühendunud lugeja, coiz! :)

Tyhikargaja said...

pane oma sõna maksma ja juba ei olegi suss:P...muide sina eriti ei olegi:D

coiz said...

see "eriti" rahustab täiega maha!! Naine!

Mrs said...

Ja k6ige hullemad on veel sellised mees-sussid:
http://f5c.yahoofs.com/shopping/mcid9_131038/simg_t_t33621987478333621_2_1op_sharpen1qlt80hei600wid600110?rm_____DF5c3_BxK

Tyhikargaja said...

:D:D:D

Tarmo said...

pigem pole need mehed Sussid vaid sellised, kes ei oska olla rahul ja ei oska hinnata seda, mis neil on.

peas vasardab mõte:"Alati on kuskil mujal parem" ja väike vennike jalgevahel veab oma tahte järgi :)

Coizi paanikast saab täitsa aru :P
identideedi leidmise käigus võib jääda mulje, et.... [lõpeta lause]