Thursday, May 10, 2007

....ja kui Albaania edasi saab,siis söön ma oma roosad sussid ära (ai promiss).
Kuda tehakse mehele nii naise hääl (no Taani kloun jah) ja ei tea kas need sukad tal ei pitsita nats?
Näet ja kui nüüd Horvaatia võidab, siis mai oska ju nende keeles kaasa laulda, st aeglases rütmis rokkida...hmhhh...
Ohh, aga mii laiki Poola saasta - klass omette...sai praega minu hääle.
Tšehhi loo on ju Meie Mees kirjutanud - otsetõlge "Secondhandist" või mis see lugu oligi.
Ma kardan, et Portugali nukunäoga kaunitar kukuks meie Staarisaate teises voorus välja, aga kes on öelnud,et Barbiel peab kõva hääl olema (mulle ilusad naised meeldivad).
Malta tibi eelistab ebakindlatele armusuhetele tingimusteta koera armastust - väga õige.
Korras - Ungari on liiga hea asjaga lagedale tulnud, suht kahju, et tal lootust pole, sest miske poppi jumaldav hääleandja selle poolt hääle annaks?
Miks mai imesta, et Türgi pärdik tund aega otsustab mida selga panna hommikuti?

Mul veinist sakk sees ja Gerli on parim!

4 comments:

eliot said...

NEEGER HOMO PAADAM!

kuulasid ikka raadioa 2'st kivirähki ja juure saadet?
järgisid ikka reegleid?
:P

eliot

Tyhikargaja said...

kle seda neegri,paadami, homo asja kuulsin jah:D

Merlin said...

nohhh, terav oled, aga barbie oli tõesti ilus ja selle koera loo kohta ma tunnistan, et imestan, et koergi suudab... öelnud kohe, et on lesbi! milleks vett sogada ja 40a pärast MEHE ja laste ja koeraga kolida. või nohh, oli see ikka see tädi/onu/godknowswhat?

Merlin said...

selgus - ajasin serbiaga sassi. aga mulle jäi koer meelde, nu...