Monday, June 20, 2011

No ei läinud ju kaua, eksju? Kõigest 7 päeva jutti tööl. Eile 14h näiteks. Ja järgmised 7 päeva peaks samasugused tulema. Aga kuhu ma jäingi? Mhm, 2 pilu pandi meie tuppa, aga sellega täideti ära vaid üks voodi. Jap, magavad ühes voodis. Alguses tundus, et ehk on tegu lihtsalt memmekatega, et vaja pidevalt üksteise kaisus viibida...Mkm. Tegemist siiski paariga. Ei, meid nad ei häiri. Noh. Niikaua kuni nende sõbranjed meie toas ei ela, aga üldiselt elavad. Seega 4 kili ja meie. Toas, kus ruumi on reaalselt ühele. Ah, vahet pole. Kodus me niikuinii ei viibi. Leidsime maja. Jah, siin maja rentimine tuleb üldiselt odavam kui hostelis elamine. Kui seda teha umbes 4 inimesega. Aga, maja on kahe magamistoaga ja keskusest ikka liiga kaugel ja Sixmanniga kahepeale võttes ei tule väga odavam. Ja igav hakkab ka kahekesi. Ja netti ei saa siis enam kunagi ja öösel poodi shoksi järgi minna ka ei saa enam kunagi ja ja ja...Ühesõnaga jääme lesbilistega ühte tuppa edasi. Äkki saab meist ka vabameelne paar kunagi nii...haha...lootke aind. Meessugu kaotaks liiga palju:P
Mis veel juhtunud on siis? Minuga? Imelikke asju, ma ütleks. Ma olen kokkamisega peaaegu sinapeale saanud, no natsa nagu. Mhm, nuudlid teen igaks lõunaks suisa ise endale kaasa. Tegelt olen suht kohalik shushimaster... Irnumine jätta! Ja minu omlett on ka suhteliselt masterkoka käe alt tulnud. Liisile lubasin känguruliha retsepti. Noh tegelikult ei ole retsepti. Siin müüakse seda liha nii valmis kujul, et pane pannile ja küpseta mõlemalt poolt 4min ja valmis. Mine pekki, kui hea see on. Pakis on 3 tükki maailma kõige puhtamat tailiha. Selles 3 tükis on 30g valku ja 0,1g rasva! Ja ükski teine liha ei saa olla nii kuradi hea maitsega. Lihaga on nüüd nii. Et on känguru, siis tükk tühja maad...veel jupp tühja maad ja siis ehk hästi tehtud veis ja siis ülihästi tehtud kana. Ja kui sinna kängu juurde teha pruuni riisi, oliiviõlis kuumutatud hiinakapsast seente ja tomatitega..noh siis võib jalapealt maha surra õndsasse surma. Täna õhtul ootab mind see nirvana ees jälle. Ahjaa, need 3 tükki maksab miski alla 6AUD. Minu jaoks 2 toidukorda.
Mida ma teile veel kokku lubasin? Hiir. Mai taha sellest rääkida. Selle faking elaja jaoks ostsin ma igatahes lõksu valmis. Teine variant on ta lihtsalt ära kägistada. Või mis ma sellega võidaks? Terve hostel on neid änimale täis. John ärkas näiteks üks öö selle peale, et hiir jalutas tal pohhuilt peas ringi. Mina olin valmis üks öö ära kägistama selle hiire koos lesbilistega. Hiir lammutas mul voodi all ja igal pool mujal ja vabsee ei kottinud, et taga ajamas käisin öö jooksul kaks korda teda. Samal ajal norskasid pisikesed pilud suhteliselt võidu kahekesi koos selles ühes voodis. Aga kuivõrd kägistamisega pidi päris surm saabuma alles 8 minutiga, siis hakkas mul sellest 24 minutist kahju, mis nende kõigi peale kulunud oleks...uneaeg ikkagist. Mitte, et ma magada oleks saanud selle aja.
Pidin õlinäpust (boss ehk mannekeen ehk kruvikeerajamees – heal lapsel mitu nime) ka rääkima, onju? Tead, ei viitsi. Järgmine kord. Head aega!

No comments: