Thursday, March 12, 2009

Unistuste printsess




Vesi minu veskile! Te juba ootasite jah?;) Õigus, siinkohal ei saa ma vaiki jääda. Üks on jurist. Khmm khmm. Talle ei meeldivat lollus. Khmm khmm. Ma tean veel "juriste", kellele lollus ei meeldi. Aga ooo seda rumalust mis sealt lagedale tuleb. Las see jääb. Õnneks on juristil tissid olemas. Ma küll ei saa öelda, et need muu väljanägemise ja sõnaosavuse korvaks, aga nohh... No ja siis on muidugi olemas ka Lilit. Pärl. Mõtle ise kus on kooslus - milline aju ja olemus. Vastupandamatult huvitav isiksus. Kahju aind, et tisse pole.


Ja no muidugi meie oma kodulinna Ketlin. Mina tunnen suisa uhkust. Hakkasin juba pisarat poetama kui oli variant, et ta välja langeb saatest. Aga ka minu palveid võetakse kuulda teinekord. Silmapaistvalt säravad tegelased kõik. Eesti printsesside eliit. Iluideaalid ja oo seda sisemist ilu veel.


A no saade ise ju täiesti normaalne. Oleks jah kole panna saatele nimeks "Mees otsib litsi". Ikka ilusam on Unistiuste printsess.


Kui sina lähed poodi lihaleti ette ja valid lastevorsti ja viinerite vahel. Siis mõnele mehele tuuakse Tallinnast rongiga kanafilee kohale ja serveeritakse otse limusiinist.


Jään põnevusega järgmisi osasid ootama. Intriigid, kõlakad, tülid, kismad, suudlused, armumised, tselluliit, arukad väljaütlemised ja palju muud on meil veel ees. Oo kolmapäev tule kiiremini!

No comments: