Thursday, March 19, 2009

Jehhuu Printsessid!


Kauaoodatud saade nähtud. Pettumus! Minu suur favoriit, juristist Kadi, on audis. Kehva. Aga kiitus Gabsile. Sellist kaadrit pildistada. Minu respekt. Ühel päeval sa veel räägid mulle sellest lähemalt!

Kas ma tõesti pean Liliti kostüümist rääkima? Või taguotsast või puusanõksust? Ei olegi kommentaare. Vaatasin läbi sõrmede. Piinlikus olukorras ma teen nii.

Aga hokimäng! Oo seda lõbu. Minus on ikka vägivalda. No see moment kui Kadi peale kooma vajumist pärast pingilt õnnetu näoga mängu pealt pidi vaatama...vat see tõi pisara minu palgele.

Aga nüüd minu küsimus, et kas väljamaa mees juba saate jooksul viskab pappi kiisudele? Tibi astus autosse kahe tühja käega ja jalas olid lõhkirebitud teksad. Sõideti Tallinna poole. Aga hobuse selga istudes oli kostüüm päris teine juba. Miljokas kergendas teepeal rahakotti?

Mis siis veel? Aaa, huvitav mis kell ööklubisse mindi? Või mis päev see oli? Pühapäev? Klubi täiesti tühi. Mina, kui selle klubi keskmise sagedusega külaline, olen nüüd pettunud. Miks mina küünarnukipoliitika järgi pean elama seal? Aga läheb italjaano 5 siresäärega kohale ja klubi tühi. Kinni makstud ma ütlen!

Saade ise. Ko ko kokutav inglise keel kõigi suus. Võtnud tõlk väljamaalasele ja teinud saade puhtalt eesti keeles. Oeh oeh...

Hea vähemalt, et Ketlin ja Lilit sisse jäid. Mul kohe põhjust edasi vaadata. Ja juristi emast on nüüd küll natuke kahju, sest telekat ta vaadata ei tohi. Kadi ise vähemalt loodab, et ema ei vaata ja kõik juurategelased loevad kah raamatuid saate vaatamise asemel!

8 comments:

Triin said...

Jälle jäin mina kogu lõbust ilma.. krt küll!! Ju ma pean siis kordust vaatama ;) Sellisel saatel vist ikka on ju kordus? Et saaks mitu korda vaadata, õppida ja meelde jätta, kuidas üks õige 'printress' käituma peab :)

Tyhikargaja said...

kordus oli juba täna:D

Triin said...

Haaa! Laupäeval on ka kordus! Ju siis peab ikka mitu-mitu korda kordust näitama, muidu 'printsess' ei saa aru :D

Mrs said...

Krt, muidu käiks kaarega ringi, aga nüüd tekitasid huvi. Ei tea, kas netist ka seda näeb...

coiz said...

http://www.toptop.ee/nakednews/1475/kadi--teeb-alasti-uudistes-ajalugu-82894238

täiendan teie Kadi sensatsiooni :D

Tyhikargaja said...

:D:D appiiii...pead olema vähemalt 18, et seda lehte vaadata!...jäin pimedaks nüüd!!! kassa seda tahtsidki??

Triin said...

Ma naersin ennast peaaegu puruks :D Kommentaar oli ka hea - võtame kivid sokkidest välja (Y)

katre said...

kirjuta selle nädala osast ka! mul jäi nägemata ja piinlen nüüd teadmatuses!