Thursday, September 04, 2008

Sjuupeer!


Uskumatu, et on olemas minuvanuseid not married naisi veel! Eile käisime endiste klassiõdedega dringil. Naisi oli kokku 7 ja ükski ei oma lapsi, ei ehita maja ja ei vorbi pulmakutseid veel. Jumal on mulle armuline ja näitab, et ma pole ainus friik linnas. Nii vaba suhtlust naiste seltskonnas pole ammu olnud. Ikka tuleb ju jutt, et mu mees on mats ja uii uii lapsel tuli eile esimene hammas...ja siis teine vastab, et aga minu oma sööb juba porgandit...ja siis läheb jutt pesupulbritele ja lasteaiale ja mehe töökohale jne jne. Selleks ma tavaliselt väldin naistekaid, no neid naistekaid kus on abieluinimesed ja lapsevanemad.

Vat ei ole ka päris nii, et vallaliste naiste seltskond sellest kõigest ei räägi. Rääkisime küll, aga hoopis teises võtmes - "meie ajal olid ainult marlimähkmed ja sealt see meie tselluliit pärinebki".

Siiski on mul väike kahtlus, et oleme viimased omavanused vallalised naisolevused maal. Väljasurev liik. Aga pole hullu, peame vastu. Kui me kõik suudaks ka oma vanaemadele selgeks teha, et ei ole vaja keska lõpus sünnitama kukkuda...siis no oma 5 aastat peaks veel lõtva vastu.


Ja siinkohal tahan ma tänada maailma kõige lahedamat teenindajat. Kui ma siin hiljuti kahel korral samast toitlustuskohast rääkisin kui müstiliselt imeliku teenindusega asutusest...ja seda mitte positiivses valguses, siis täna söön oma sõnu. Sinna on tulnud tööle vaieldamatult lahedaim ettekandja. Kõiki pisivigu tunnistas ausalt ja keeras naljaks. Tundis pidevalt huvi kas oleme piisavalt söönud ja joonud ja sealjuures polnud pealetükkiv. Siuke hullult minu masti naine oma kildude kogumiga- retsept!

No comments: