Tuesday, October 23, 2007

..mul ei ole sõnu! St on küll


Ma tean, et te ei suutnud ära oodata millal ma sel teemal sõna võtan ja nagu näha ei suutnud kuidagi vaiki olla...Kalevi kommipaberid jah!!

Ma olen räme kommiõgard, aga ilmselgelt on Kalevil mu figuurist kahju ja ta otsustas lõpu panna minu mõnudele. Kui ma alguses kuidagi need Mesikäpad ja asjad ära kannatasin, et oh uus pakend las olla...aga kui nad krt mu Pilvekeste kallale läksid, siis viskas ära küll. Poes kommiletist mööda joostes ja hoopealt Pilvekese pakki haarates ei osanud ma kurja karta. Hakkasin siis autos lahti harutama neid ja sain närvishoki. Kas ma pean tõesti kommipakiga alati kaasa ostma ka käärid?? Mul ei ole suured sepa käed ja ka mitte lapse lödinäpud, et ses mõttes võiks nagu hakkama saada küll...mul pole isegi geelküüsi ega midagi. Aga no krt ei saaaa nohh. Nooleke on udupeenelt joonistatud sakikeste kõrvale küll, et ava siit...aga see on viimane koht kust see pakend üldse avaneb! Tuleb hambad ja muud teravamad ja tugevamad vahendid appi võtta. No kui ma lõpuks olingi paberi lahti MUUKINUD ja sellest kilest läbi murdnud, siis täitsa päriselt ka tuli pisar silma!!! Mu Pilvekese kommid on poooooole väiksemad kui varem....Nad teevad ahvidele pakendi ja nad lihvivad mu kommid poole pisemaks - oleks ma jumal, siis ma karistaks!! Kuidas ma peale sellist pettumuselaksu veel osta saan neid nikerdisi??

Varem oli nii, et võtsid kahest otsast kinni ja tõmbasid ja paber oli lahti, ja kui komm oli päikse kätte jäänud ja lödiks sulanud, siis sai paberi vähemalt puhtaks lakkuda, aga mis nüüd toimub?? Ma ei saa pakki lahtigi ja kui komm sulanud ka on, siis viska otsejoones minema. Kas eesmärk on tarbijaid vähendada? Et inimesi rasvumisest hoida vms??

Olevat nii, et sellise pakendiga säilivat kommid kauem. Oda ma lähen pühin vihahigi ära otsaeest! Kas ma tõesti ostan paki komme koju selleks, et neid seal 6 kuud säilitada??? Kas ma nagu tundun selline inimene olevat?? Kas üldse inimesed ostavad komme koju säilitamiseks? Ja kas mul on huvi osta poest komme, mis on seal seisnud 12 kuud? Vahet pole, et hästi säilinud! Ma läksin praegu niiiiii närvi, et lähen sööma!

1 comment:

Merlin said...

sa tead mis aadressil kalevi kommivabrik asub? ma sulle ütlen, ilma naljata: Põrguvälja tee 6, Lehmja. Nii et ma ei imesta...