Monday, March 19, 2007

Elage oma elu!


Vada nüüd hakkan mina juba ärrituma. Siiani on mul igasugustest kõlakatest äärmiselt ükskõik olnud, aga kuivõrd asi vägagi isiklikuks läheb, siis ajab harja punaseks!

Tulen mina täna tööle, rõõmus ja roosa ja teadmisega, et palju tegemisi ootab ees ja mõnusalt kiire päev. Siis hakkan saama kõlakaid, mis vägagi minu isiklikku elu puudutavad! Ei, ma saan aru, et hea on teemat tõmmata tibi kallal, kes üksi elab ja ise toimetab, et ju ta siis kõik mehed ka üle käib - no peamiselt vast kõik oma sõbrad.

Ühesõnaga sain ma teada, et käin oma bossida äest kinni lõunatel iga päev ühel ja samal ajal ja raudelt juba ammu k....n ka temaga. Ei no päris põnev. Küsimus aind, et kas see kõik värk toimubki siis lõuna ajast ja avalikus kohas või mis sellega on?? No jumal paraku käin küll lõunal ja jah bossiga, kes on kahjuks küll üks mu parimaid sõpru ka. Ei, seda ma tean ka, et ega ühel blondil tibil ei saagi ju meessoost sõpru olla - on aind kädistavad sõbrannad ja suure rahakotiga voodikaaslased (nn meessõbrad). No taevas hoia! Ja nagu sellest kõigest veel vähe oleks, on nende kuulujuttude levitaja messoost isik (samast majast teise firma töötaja)...no nagu eit!

Et kui tema näeb, et ma käin kolleegiga suht samal kellaajal iga päev lõunal, siis tõlge sellele on - käib käest kinni ja raudselt k...b ka! Sellest on nüüd küll kahju, et mul iga päev samal ajal kõht tühjaks läheb. Aga no omateada veel nii vana inimene küll pole, et käealt toetamist vajan.

Kui mul endal ongi siiani kõlakatest rohkem kui poogen olnud, siis äkki nüüd kolmandale inimesele ei meeldiks selliseid jutte minu kohta linnapealt kuulda....Jah, mul on oma elu ka! Kui keegi peaks mind nägema linnapeal käest kinni mõne kutiga, siis no kahju küll, aga see pole sama inimene (boss), vaid hoopis keegi teine.

Ja see üle-eelmine blogi siin ei olnud ka teps mitte parimast sõbrast bossile kirjutatud ega temale mõeldes, vaid ikka hoopis sellele kolmandale inimesele....Keda nüüd rämedalt huvitama hakkas, et kes see on, siis pole ju probleemi järgi uurida - tuleb aind linna minna ja iga tänavanurga peal ju räägitakse...või veel parem küsida teatavate "eitede" käest.

2 comments:

Merlin said...

no eks sellega on nii, et kui sa ise oleks kole ja avastaks et keegi äge sind enam ei taha, siis parim viis frustratsiooni välja elada on tõmmata nende kallal, keda ägedad tahavad. elu paratamatus... saadaks tagarääkijad säästumarketisse aju ja enesehinnangut ostma. ja tõesti, kuidas saab "oma elu" elada inimene, kellel seda pole?

coiz said...

Põnev põnev põnev!!
ma tulen kohe nuka peale jälgima kuidas sa k...d ja n....d :D laenan kaamera ka!!! see on ajalooline hetk ju?

aga üldiselt, elage oma elu jah!!!