Wednesday, March 21, 2007

Ei no võta üks ja viska teist! Kui ma siin just kirjutasin klatshimeestest, kes minu elu kallal tõmbavad, siis nüüd sain ainest sõbrannalt. Ei no põhimõtteliselt võin ma juba ammu kõva proosaromaani ja bestselleri kokku panna meeste valedest. Ja isegi mitte nii väga sellest kui palju on mulle valetatud, vaid sellest, mida olen kõrvalt näinud ja kuulnud...kuidas mehed naistele silma ja kõrva valesid keevitavad. No kena on ju armukese kohta öelda, et hähh lihtsalt sõbranna - endal mobiil tibi pilte täis. Või nädalaks ärakadumise põhjuseks tuua kuulujutud - et näe sõber rääkis sinust kui litsist ja ma nüüd jätsin su maha nädalaks, aga hakkasin asjas kahtlema ja tegelt oleme ikka ilusti koos edasi. Et no misasjaaa?? Et tuttav rääkis lugusid ja mees pööras jooma nende peale ilma naise seletusi kuulamata? Irvvvv - nats nigu memmekad või mis! Kui ikka tahadki kolme naist korraga pidada, siis ei maksaks ehk ühelegi neist armastusest rääkida, vaid asjalood selgeks teha, et meie suhe ongi selline, et mina olen homme Pille juures, ülehomme Birxi juures ja kolmapäeval tulen siia. Et võta või jäta. No miske naine muidugi sellist suhet tahab. Seega tuleb kaval olla ja suurte kutsikasilmadega kõigile kolmele 200ga luuletada. Sest ei see pole ju vale, see on väike luule!
Nojah, okei kõik lugupeetavad jõmmid ja naistemehed peavadki valetama, et coolimad välja näha ja sõpside ees mainet hoida - et mina olen see isane, kes hoiab sadat naist korraga käpa all ja läbulippu kõrgel! No olgu, see ehk isegi töötab. Aga vada neist pussydest küll aru ei saa, kes "eite" panevad tugevamalt kui ükski naine ja külamoor. See tähendab, et genereerivad oma hiigelsuure ajuga jutu kokku ja lähevad kopikate eest linnapeale seda müüma. Ilmselgelt on siin kaks põhjust - mees kas vajab tähelepanu ja ei saavuta seda muul moel kui kõlakate levitamisega või on ta ise räme kade. Esimesed tegelased on pärit vast ema põllesabast - noh naised käisid emal külas ja kohvilaua taga rääkisid näed naabri Petsist ja tema eidest siukesi lugusid tead. Tüüp siis näpp suus suurte silmade ja kikkis kõrvadega kuulas lugusid pealt ja sealt see külge jäi. Selle vahega, et nüüd tuleb tähtsa näoga suits näpu asemel suhu lükata ja viinapitsi kõrval paar paremat lugu välja mõelda.
Teised tegelased on siis aga need, kes näevad et oppaaa sõbral on nii hea naine väää....krt selle võtaks ise ka, aga no rsk et ise suure nina ja kõverate jalgadega sündisin ja see tibi mind ju ei taha. Mida pekki, mina ei saa, siis ei pea ka sõber saama. On ju öeldud, et sa pead oma ligemest aitama ja ennekõike sõpra eksole. Ja ilmselgelt sõber ikka nii abivalmis pole ja oma naist nagu loovutada ei taha, siis tuleb midagi ette võtta. Ei saa mina, ei pea ka sõber saama. Ütleks kamraadile, et kle su naine oli eile Vello ja Viktoriga saunas ja pärast... - no ma ise nägin..ausõna...mul on kindlad tõendid. Ja isssa jeesus, ega sõber ju sõpra ikka usub (isegi juhututtavat usub) ja ei vaja liigseid tõendeid. Et kamoon, kui sa nii juba ütlesid, siis ei seda naist ma ei vaja....teen kohe block delete! Ja ongi kõik kolm osapoolt õnnelikud ja rahul. Naerma ajab eksole? Jah, sest ainult aumees ei kuula teist osapoolt ära, vaid võtab "sõbranna" kaenlasse ja läheb muret uputama.
Tõesti, ma saan aru, et naised on ussid ja ettekujutajad ja väljamõtlejad ja külamoorid ja värki. Aga olgem ausad, suuremad intrigandid on ikka mehed! Ise ei saa, siis teisele ka ei anna...
Kui omal elu puudub, siis ei pea seda ka teisel olema. Või noh las teisel olla, aga mul on ju igav ja las ma siis urgitsen ja uurin ja nokin ja pläkutan - sellised on normaalsed mehed, kellest võta üks ja viska sellega teist!

1 comment:

Merlin said...

nohhh.... ütleme nii, et tundes ära sinu sõbranna, meenub mulle, et ma isegi mingite juttude ja mehe sõprade eest olen teda hoiatanud, kogemuse põhjal. üldiselt... iga mees on the perfect man kui tal on suur armastus, aga tänapäeval keegi ju armastusest kokku ei koli, ikka kas papi või pikkade jalgade pärast kolitakse. nohh või mõni aumees kolib sellepärast kaa, et võitis durexi aastaloosimise ja pruut jäi rasedaks. sellises suhtes varem või hiljem on kõik halvasti ja litsid ja tropid. tunnet on vaja, piipl, tunnet!