Wednesday, December 20, 2006

segi pöörand kõik



Taaskord on inimesed hulluks läinud! Hakkab pihta -mis hakkab, käib juba ammu - see pühade-eelne ostuhullus. No milleks? Mina ei tee mitte ühtegi kingitust ja kohe täitsa päriselt ka ei oota ise ühtegi! Kõik on rikkaks saand enne pühi ja pole kuhu pappi loopida? Ei no lahendame probleemi, ma võin siia üles oma kontonumbri panna. A no tegelt mis ma räägin, ei ole raha üle ühelgi - nüüd on hoopis põhjust vingumiseks, et raha ei ole, et kõik läheb kingituste peale ja kohe pea hakkab täitsa otsas valutama tead. Mis siis saab kui jääb mõni kingitus (või kõik kingitused) tegemata? Tuumasõda tuleb kohe kaela? Perekond ütleb sust lahti ja saadab tänavale? Ema hülgab su? Lapsed ei tunnista sind enam oma vanemaks? Või mis värk sellega on? Ei no ma saan aru, et on rah- aega ja värk, et on ilus teha kingitusi ja heldemat poolt esile tuua endas ja blaa blaa...a miks seda siis kohustusena võtta? Issand, mis vennal küll vaja oleks, ma kohe tõesti ei tea mida kinkida! Ahastus ahastus...ja kui ma vanaemale nüüd seda õiget laudlina ei leia, siis tuleb endale hoopis nöör osta jne...käin kohe paanikas ära.
Ah jaa, kõige parem kild, mida elus kuulnud olen, on see, et nüüd antakse tarbimislaenu, et ükski kink ei jääks tegemata!! Ei no irnu radikas ette ja tilk püksi!
Sõidan mina siis laupäeval Kaupsi, et maailma kõige suuremat ikaldust enda maos likvideerida exole...ja no arva ära ..kui mitu vaba parkimiskohta kohe silma hakkab? Parkla on kõrvuni täis topitud ja mõni vänt, näidates kõrgemat pilotaasi, oskab ka kahe koha peale korraga oma käru lükata. Kohe tunnen alalõuga värisemas, et ju pole ka restos kohti, et ju kõik on näljasurma suremas. A oh mind rosinaga blondi - ostavad ju kõik hoopis (resto täiesti tühi)...shoppavad nohhh, loobivad võimu tuulde ja teevad perele/sõpradele headmeelt...
Ah tegelt pohh, las minna..peaasi, et mind ei sega ja ette ei jää. Samas jäävad küll - tahtsin õe kingitust (sünnipäevaks!!!) pakkima minna... kes arvab ära kui pikk saba oli letis?? Ütleme nii, et jäi pakkimata.
No ja siis veel need vidinad ja kaunistused ja pudinad ja sitsid ja satsid ja ehted ja karrad - no jumal tule appi...milleks?? Mul kohe puudub ilumeel, ma kohe tõesti ei saa sellest ilust aru. Tood kuuse tuppa, ehid ära ja oled õnnelik. Kõik selleks, et see võtaks toas ruumi, näeks kole välja ja ajaks okkaid maha! Ehtimine ise polegi nii lõbus, kui pärast nende vidinate eemaldamine ja pool aastat korterist kuuseokste leidmine.
Jõulud on jah sõbralikkuse aeg ja kõik võiksid tõepoolest üksteise vastu tolerantsemad olla ja värki, aga no tulge mõistusele ometi...kas siis rahu ongi see, et saad närvitseda asjade kokkuostmise pärast ja järjekorras kaaskannatajal hambaid välja lüüa, et seda viimast odavamat deodorandikomplekti endale saada?

8 comments:

Merlin said...

tarbimislaenu antakse sellepärast, et kui oled kingitused ära ostnud ja sada kilo on lipsti miinust, siis oled statistika - jõulude ja aastavahetuse paiku kõige rohkem enesetappe. muidugi kahju on sellest, et need ennast seaks õgind värdjad, kes autost välja ei mahu kui nad diagonaalis üle kahe platsi ei pargi, miinustesse ei lähe ja nööri kaela ei pane. troppe oleks vähem ja liiklus uuest aastast hõredam.

Merlin said...

aa, ja pean ette vabandama... mul sulle on jõulukingitus... AGA!!! See jõuab eestisse alles pärast jõule, nii et see ei lähe arvesse! Sina saad näärideks :P

coiz said...
This comment has been removed by the author.
coiz said...

ma tahaks tegelt mainida, et sapi ja kõige muu pritsimise asemel võiksid ju ennast lõbustada nende arvelt.
Sina oled ju parem inimene, sina ju ei torma ja ei loobi pappi igasse putkasse, mis odavaid deodorante myyb.
Täiesti hysteeriliselt naljakas on vaadata inimesi KINGIAPKKIMISE järjekorras??? et nagu MISASJA?? omal käed kukuvad kyljest ära kui pead paberit voltima hakkama??
...SEE ongi situatsiooni komöödia... ja free of charge :) muuseas kaupsis on ettenägelikult keegi tark ka istumise toolid pannud kust seda teatrit saab pealt vaadata :)

Ja kingitust sai saa :)) kaardi said ...ja sellega ka kogu jõulurõõmu!! ;)

Tyhikargaja said...

m. ma pean ka ette vabandama, et mul sulle kinki pole,aga sa võid lugeda, et miks pole:D

Mrs said...

Hull peast! Laupäeval enne j6ule julgeb tema Kaupsi minna...

Mrs said...

Ja kuuseokaste-probleemile on arenenud läänemaailm ammu lahenduse leidnud... 6iged j6ulud peetakse plastkuusega! Sest sellest saab t6elise r66mu! Osta tuleb ainult korra, mida suurem, seda uhkem, ja siis detsembri alguses tood pööningult alla, pühid tolmu maha, riputad vidinad külge (kui sul valmisvidinatega kuusk pole ostetud), viskad peotäie kunstlund peale ja j6ulutunne tuleb, nii mis mühin. Tuba on m6nusat plastmassil6hna täis ja okkad ka ei torgi :P

Mrs said...

Aktuaalne teema, ma ütlen, ma ei saa ikka suud kinni panna veel :P
Mul üldiselt ei ole kunagi midagi kinkide vastu... aga kui hakkab tekkima olukord, kus pannakse kaustik lauale ja kirja reeglid, et kink ei v6i olla üle selle summa jne ja igaüks peab oma soovid kirja panema, siis läheb liiale. Mis juhtus vanade heade üllatuskingitustega? Mis juhtus kena ideega, et kingitud hobuse suhu ei vaadata? Ja pagan, k6ige rohkem ajab närvi see, et mul ei ole miskit vaja, tahaks lihtsalt väikest armsat kinki saada ja meeles peetud olla... mul on seda träna niikuinii k6ik kohad täis ja ei mahu kappi enam ära...