Friday, December 22, 2006

Mul on roosa peavõru peas...hea,et mind keegi ei näe!

5 comments:

Mrs said...

Tahad mehele minna v6i? Pane roosid ka peav6ru külge, siis on rohkem lööki. Ma kogemusest räägin :P

Tyhikargaja said...

kurat, siis ikak ongi nii!! Me Merkaga ammu kahtlustand, et nendes vidinates on imevägi! Aga mu moraal ei luba kohe välja minna sellise asjaga:S

Mrs said...

Tead, saladus ei peitu mitte nende kandmises, vaid nende omamises ;)
Mul näiteks on ette näidata kolm peav6ru (kasutan peamiselt näopuhastusel (ei-ei, ei puhasta nägu nendega, vaid tuka ajan püsti) ja meigi tegemisel) ja siis kaks roosidega juuksekummi, mida viimati kandsin vist... 12. klassi tutipäeval?
Nii et siba aga poodi ja lao korv roosidega kumme täis :P
Aga ma arvan, et Eestis on korralike meeste v6lumiseks vajalik veel kombinatsioon "tennisesokid ja k6psuking". Ma olen tähele pannud, et korralikel abielunaistel on selline "aksessuaar" olemas :P

Tyhikargaja said...

no aga siis on abielu varsti uksetaga, sest kolm peavõru suisa kodus olemas...a mai mäleta, et viimasel ajal nigu eriti pikk järjekord austajatest oleks, keda laiali peksta...

Mrs said...

Hmm... ilmselt on roosidega juuksekummid siis ikkagi puudu...
Ja kui see ka ei aita, ehk tuleks peav6ru külge roosa lehvikene siduda ;)