Friday, November 24, 2006

Troppp!



Hiljaaegu jalutasin kodupoole ja nautisin peale mandlioppi jälle õues tuiamist. Vihma sadas, aga mul oli vägagi suva, sest no poolteist nädalat kodus passida on ikka piin küll. Vahtisin jalge ette, no milline naine tahab, et vihma näkku sajab ja kogu selle meigikupatuse seal segi pöörab? Väljas pime ja porilombid iga 5 sammu järel. Juba eemalt täheldasin, et kask algkalsside poisinolki lõbustavad ennast teeääres sellega, et näha kas möödasõitev auto pritsib neid täis või mitte. Kõike seda täheldasin ma siiski liiga hilja. Et noh üks väike lomp sõiduteel näe rõõmustab lapsi eksole. Olen ju ise ka tatina selliseid nalju teinud. Aga ütleme nii, et väiksest lombist oli saanud hjuuudz järv kui sealt mingi torpeedo 200ga läbi kimas ja mind totaalselt ülepeakaela vesiseks ja poriseks tegi. Sekundi murdosa vältel olin küll ennast ümber keeranud, et auto numbrit vaadata, aga see vänt, võis ka vidin olla (otsisin praegu roppudele sõnadele asendusi), kimas ülehelikiirusel nurgataha ja läbi selle paksu pori, mis mul silmis oli, nägin vaid käru värvi - see oli valge. Ooo seda viha, mis mind sel momendil valdas. Siiani kõndisin pea maas, et süütute vihmapiiskade eest end varjata mai ääss. Esimesed mõtted olid, et kui selle vänt/vidina kätte saaks, siis kas kaebaks kohtusse või seoks posti külge kõige suurema lombi kõrvale ja tõmbaks sellest sadu kordi rallikäiguga läbi - et kas on siis heaaa või.
Arutasin teemat sõbraga ja jõudsin arusaamale, et tegu ei saanud olla vändaga, sest suht tõenäoliselt oleks härra gentleman kinni pidanud ja kohe abi pakkunud riiete puhastamisel ja kuivatamisel. Et aim sõu sorrry preili, ma teen kohe kõik korda, mul on superhea sanussi pesumasin kodus, et lahendame asja ära ja btw mis veini te eelistate?. Kuivõrd aga käru peatus sama vähe kui konnal on juukseid peas, siis oli käru rooli ja istme vahel tõenäoliselt vidin. Minu definitsioon sõnale vidin on muidu - kana, keda aegajalt torgatakse, aga kellel sõnaõigust on sama palju kui poliitikul süütunnet.
Edasi ei olnud see jalutuskäik üldse lõbus. Olin nigu rääbakas.
Lakkugu panni!

2 comments:

Merlin said...

minu meelest see posti ja rallikäigu variant toidaks hinge lõtva nädalakese

Mrs said...

SaNussi, irw :D