Friday, November 24, 2006



Et see suits neile kurku kinni jääks. Mul on päris palju suitsetajatest sõpru, aga no mitte ükski neist ei tule mulle suitsu silma, ninna, kõrva ja suhu toppima.
Oleme Merkaga nädalavahetusel taaskord Kaupsi restos ja naudime üle miljooni aasta taasnägemist. Lauad on kõik täis ja napilt saame diivanile koha - no naglalt tuleb lauast lahkujale kõrvale seista, et mitte kohast ilma jääda. Kõrvallauda tuleb perse pisikese lapsega. Merka muidugi silda langemisest selgroogu hakkab murdma, sest niii nummi laps on juu. Meie lauda aga soovib ennast sokutada hoopis üks härra. Küsib viisakalt, et kas need kohad on vabad. No põhimõtteliselt pole me laua ostu-müügilepingule alla kirjutanud jah, et noh need kaks tooli nagu oleks vabad jah. Siis pärib härra, et kas suitsetada tohib. Vada see jääb küll ära. Ei, suitsetamist meie lauas ei toimu. Kõrvallauas on ju väike laps ka. No nüüd mees kukub seletama, et aga noh suitsetajate laud ju jne, kuid eemaldub siiski. No mida asja, et kui on suitsetajate laud, et siis ma kas tõmban sigari ette või otsin endale mittesuitsetajate laua?? Noh see case õnneks lahendatud. Saame veel sõbrannustada mõnda aega ja aadamapoegi teise galaktikasse kiruda. Kui aga lauale lähenevad kaks noormeest. Hiljem selgub, et üks vene rahvuse esindaja ja teine hablab eesti keelt. Noh sellised dresstosslased nahktagiga. Küsivad küll, et kas need on vabad kohad, kuid ei jää vastust ootama ja istuvad maha. No ma veel mainin, et eks vaikimine on ju nõusolek. Hakkavad siis mehed äri ajama. Eesti kutil peksab biznes ikka pidevalt sisse. Küll on kõned eesti küll vene keeles. Teine vend joob niisama õltsi. Ärimehel on aind mahl ees - järeldan kerget pohmelust. Me ei lase ennast segada - lahkame müstilist küsimust, kuidas üks suur austaja suudab mitte millegi peale Merka msn-is ära blokkida ja juba üle kahe nädala mitte suhelda? Muidu oli härra kas või sms-ide teel platsis pidevalt. No see selleks. Üks hetk astub aga õllesõber lauast minema - ma eeldan, et uue sarviku järele. Aga oh minu äärmuslikku naiivsust küll. Businessman tuleb tagasi tuhatoosiga. Ilmselgelt ei aseta ta tuhatoosi lauale selleks, et sinna oma nätsu poetada. Minu sõõrmed laienevad ja kogu keha veri koguneb pähe. Sharmantne mees läidab sigareti ja puhub seda kopsupuhastajat mulle näkku - meeldiv! Eriti vastuvõetavaks teeb mulle ürituse asjaolu, et just äsja mandlitest puhtaks lõigatud kurk võtab vastu meeldeldi kõik kuivatavad aurud ja aroomid.
Vat sellega nüüd suitsumehel küll vedas, et ma hästi rääkidagi ei saanud, veel vähem sõimata - sest muidu oleks ta päris mitu venekeelset roppu sõna ise ka juurde õppinud. Hoian ennast vaos ja teen Merkale ettepaneku teise lauda liikuda. Oleme ümberkolimise just lõpetanud (loomulikult väiksemasse ja kehvemasse lauda), kui tüüpidel äri aetud saab ja nad väärikalt lahkuvad neile jäetud lauast. Lähevad vast mänguväljakule suitsetama!?

1 comment:

Merlin said...

hea küll, kommime - masendav oli laua vahetuse juures ka asjaolu, et pidime kõrvallauda tekkinud kenast kutist kaugemale endid toimetama. kohtusse tahaks kaevata, ebaõiglus niiii suur.