Wednesday, January 11, 2012


Long time no seen uh? Shit happens. Jaa jaa, kõik tahavad hirmsasti teada, et mis värk siis on nüüd. Et elad palmi all ja päike ja papp ja asjad. Mhm, nii siin on jah. Oli. Enne Melbournei. Ja mis ma siin linna ikka süüdistan, lihtsalt ise olen perses. Tahate, et räägin sellest? Ja kuidas veel tahate! Austraalia on ju tõotatud maa. Sinna minnakse rikkaks saama ja päevitama jne. Noh, nagu ma ka varem olen korduvalt öelnud, et paradiisi pole olemas ja pingutama peab igal pool. Bla bla. Vana kama. Olgu. Teenisime 6 kuud Loxtonis rutsi. Oiii kõiki huvitas pangakonto seis meeletult. Hea küll. Reisisme pärast seda 4 kuud. Nüüd võin teile vabalt pangakonto seisu avaldada. Mitte et varem poleks võinud. Aga nüüd on asjaolud vürtsikamad. No ühesõnaga. Austraalia läbi reisitud - lõunast põhja, põhjast itta ja tagasi lõunasse..või nohhh Melbournei. Hetkeolukorrast? Oen siin olnud alates 16.nov. Töötanud olen kokku 8 päeva ja andnud 3 asendustrenni. Pea poole ajast haige olnud. Hetkel totaalselt haige. Jaa jaa, kohe tuleb jutt, et no misss Austraalias oled ju ja soe ja värki, mis haige? Valgustan. Melbournei ilm: 30 kraadi sooja, 30min hiljem sajab kahesajaga. Järgmine päev 20 kraadi ja tuul puhub ajud välja. Järgmine päev 40 kraadi - higistad nigu loom ja paned kliima põhja. Järgmine päev 17 kraadi ja sajab ja tuul. Vabalt et asi on minus, et Melbourne mulle lihtsalt ei meeldigi. Aga kuidas saakski sellise ilmaga? Ja siin on suvi. Hea küll. Haige olen ühesõnaga. Kopsutükke lendab köhides. Ajud välja tatistanud. Palavik. Missa hing veel oskad tahta. Oi oskad ikka küll. Näiteks seda, et otsid tööd ja ei leia. Veel midagi? No ikka. Lisaks töötusele ja haigusele lõhkusin oma arvuti ära. Ei saa nüüd ilma elatud? Pmts ei saa...kogu mu elu on selles. Esmajoones muusika, mida trennide andmisel kasutada. Ka see pole veel kõik. Allakäigu trepist üles mineku boonusena saad kaasa miinuse. Mis miinuse? Rasvase miinuse sinu pangakontol. Nüüd on see koht kus kõrvad kikki lõid onju? Kohaliku pangakonto arvel istub mugavalt miinus 38,8 AUDi. Homme oleks tarvis maksta renti 165 AUDi. Eesti arvel vaba raha 80 EUR. Rahakotis 26AUD. Very naaaaiss onju. Mis ma virisen. Kapis on 3 pakki nuudleid ja külmkapis 3 muna. Ausalt öeldes on mul puhas sportlik huvi hetkel, et mis saab? Kuidas antud olukorras ellu jäädakse...Mhm, nüüd tuleb sõim, et alati saab hullem olla. Mõtle positiivselt. Ja kohe küsingi, et hullem kuidas? Aa, et ei pea ju paadi all elama. Noh, samas vaimus jätkates kohe peangi. Aafrikas lapsed nälgivad. Hm, nädala pärast mina ka nälgin, siis saavad nuudlid ja munad otsa. Ole tänulik oma tervise eest...khm khm...selle tervise eest, mis hetkel perses on jah? Aga eks vist saab jah alati hullem olla (no näiteks võib arvuti tuksi minna...oihhh...ongi ju)...Ütleme nii, et adreka laks on päris tugev - mis järgmiseks!? Püsige lainel

3 comments:

Merlin said...

Well... Mina ütleks, et sa oled isegi üli kaua vastu pidanud ilma töötamata. Rahalises mõttes vastu pidanud. Aga sa ju ammu juba ütlesid, et liigud kuhugi mujale, kuna seal pole tööd. Kuhugi vanasse kohta tagasi. Nii et why are you still there?

Aile Alveus-Krautmann said...

Julm. Mina olen alati seda meelt olnud et kui sa pole õnnelik oma kodumaal, ei ole sa seda kusagil mujal ka. Elan selle järgi. Olen ka reisinud üksjagu aga eestis minu arvates on parem. Niisama puhkama läheks iga kell aga sedasi elada..jaa...püsi tugev ja loodan et kõik laheneb!

Sven said...

Ilma osas oskan kaasa tunda. Ise ka kunagi seal seda +40 -> +10C muutust tunda saanud nii 6 tunniga. Raha oli mul koguaeg otsas ma mäeltan. Päris sunnismaiseks (et teise kohta ei saa minna) ma ei lasknud asjal minna. Samas töö otsimine suurlinnades oli suht motetu ettevõtmine. Lopetasin ikka kuskil kõrbefarmis. Samas jah kodus on kah hea, kui siin suvi on. Talvest meeldib mulle ainult suusatamine, mille hooaeg kohe-kohe peaks hakkama, kui lund piisavalt sajab ja jälle ära ei sula ;) Melborni lähedal on üks kena mingi Kadampa budistide klooster kuhu saab lausa linnalähirongiga. Saad aeda rohida ja selle eest süüa ja peavarju. Elamistingimused olid super - internet sees jne. Ma olin 2 nädalat, kui seis kehvem.