Tuesday, October 11, 2011

No tähendab, palun vabandust! Sain ise ka aru. Olen hakanud blogima reisikirjeldusi....eeemm, et nagu not really my style?! Paranadan kohe ära. Tahate reisikirjeldusi, siis ostke vastavad raamatud või lennake ise kohale. Tahtsin ainult öelda, et midagi nagu väga erilist pole sündinud vahepeal. Noh Sixmanni taheti noaga põõsasse vedades ära vägistada, mina tegin uue tätoka, käin ülepäeviti politseis päti profiili kokku panemas (pmts teen koostööd csi vendadega),käin korra nädalas rikkurite maju koristamas ja teenin nädala elamise sellega tasa...ma ei teagi, pole nagu midagi erilist! Palmid, meri küljeall,vihmamets 300m kaugusel, mäed paari kilta kaugusel, esplanaad tasuta trennidega, spordiklubi eriti proffide treeneritega, endiselt odav ja hea vein, bassein hoovis, 33 kraadi väljas, ilusad mehed linnas...noh, ei midagi erilist! Jõudu teile!

7 comments:

coiz said...

No uurisin eile, et kui ma tahaks jõuludeks sulle sinna Alice Springi tulla, siis peaks ma olema miljokas :) 6500 euri lissalt välja käia :D NO THANKS :P ...või noh...5 aastapärast jõuludel, siis vast küll :D JUBE!! Tee miskit, et see odavam oleks või saada raha :D ma tahan sinna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tyhikargaja said...

tähendab mees!!! ma pole juba ammu enam Alice Springis...kesse loll sinna sisemaale sõidab??? muidugi piad miljokas olema!! Jõulude paiku vaata ikka Sydneid või pigem Melbournei;)

coiz said...

Noh, ma olen teada-tuntud loll, aga see selleks!! Kallis on ikka, ükskõik kuhu ma sõita ei taha :) Isegi kui beibi maha müüks jääks väheks :D RAISK! Kuidas sa sinna said? Kellega sa magasid? Ma tahan KAAA!! :)

Tyhikargaja said...

siis sa pead ju minuga magama:D ma magasin iseenaga ja oma tööga:D

Tyhikargaja said...

ja kus krdi kohast sina neid pileteid otsid, et siukesed hinnad saad??? üks ots 500GBP

coiz said...

Täiskasvanu (ADT ) 5678,4 EUR 567,67 EUR 1 6246,07 EUR
Kokku: 6246,07 EUR


www.lennupiletid.ee :) mai viicind mujalt vaadata, ma lissalt lahmisin :P

coiz said...

Ja see oli adelaidi :D