Thursday, September 29, 2011


No ei ole lihtne aega leida kirjutamiseks. Tegusad. Täna sõitsime 800km maha näiteks. See selleks. Alustame siis algusest. Või mis algusest. Adelaidest. Ööbimine Backpack Oz´is. Juba tuttav koht. Soovitan küll, odav ja mugav. Saime Sixmanniga kahepeale suure laia voodi näiteks. Kadestage nüüd. Reede õhtu (no päev läks shoppamisele). Ööklubi HQ kodukas läbi surfatud ja otsustatud, et pidu tuleb nii reedel kui laupäeval. Reede siis minu jaoks – dnb laks. Rohkem sõnu pole vaja kui, et elu parim pidu! USA punt Evol Intent pani mind armuma. Ma lubasin suisa ühega sealt pundist ära abielluda (tema ei tea sellest veel midagi). Gigantor. Tema pulti hüppas, siis maailm haihtus minu jaoks. Ainult muss. Six istus ja ilutses nurgas ja ilastas ühte kobedat tüüpi taga. Selgelt diskorite sõps. Kui pärast pidu poole hommikuni punti googeldasin ja hommikul Sixu teavitasin, et USA punt ja täna esinevad juba Auclandis, siis see pidi silmad peast nutma. Miks ikka ei läinud tüübiga asja ajama? Vat seal me nüüd oleme onju. Laupäev poolpohmas jälle shoping ja sõõrikud ja asjad ja missioon Gerti segi jootmine. Õnnestus. Jälle pidu. Hirmus noore liha odavmüük. Copy Paste kleidid. Ausalt. Vahet pole kui pikk või pilbas või jäme sa oled, aga on MUST see minikleid selga ajada. Ja kui te arvate, et olete seda kõike (alaealised ja poolpaljad ja purjus jne jne) juba Atlantises näinud, siis oiii te pole midagi näinud. Ja no mina ausalt ei tea, mis musta-mehe-magnet mina olen. Punt niggasid ümber pool õhtut. Jah, pool õhtut, sest kell 1 ilusti kodus kotil.
Pühapäeval roadtrip alga. Esimene missioon Barossa Valleys nosu veinist täis tõmmata (noh mina kui kaasreisija antud hetkel) ja edasi põrutada. Natuke ajalugu antud viinamarjakasvatuse ja veinitootmise piirkonnast tuli ka kuulata ja noh testida sai julgelt. Shirazi taaskord, mhm.

1 comment:

Tyhikargaja said...

see on ammu kirja pandud pala, aga no viitsisin nüüd üles lohistada