Tuesday, May 25, 2010

2 blondi


Nuumasime Merkaga endid täna sigadeks ja shoppasime vaeseks. See selleks. Kott täis juuksekasvu soodustavaid imeampulle ja vitamiine ning hädavajalikke sada paari sexikat pesu (sest noh mõlemal ju eraelu lausa lämmatab hinge) astume poest välja ja shokk. Autot pole. Koht, kuhu auto parkisin, on tühi. Tegu ei ole suure parklaga, vaid sõidutee äärega, kus on 10 parkimiskohta. Ja no autot pole! Okey, tuleb võmmid kutsuda. Hakkan juba numbrit valima. Vaatan veel ringi, et pole ju parkimiskeelu märke, et võmmid ise ei saanud mu autot minema vedada. Tähistatud parkimiskohad olemas ja pole tegu ka eraparklaga vms. Silmanurgast näen, et ühe auto tuuleklaasi all on mingi silt. Äkki tõesti tasuline parkimisala ja selle 15 minutiga suudeti mu auto minema vedada?? Lähen siis kaema, et mis lipikuga tegu on. Noh ei olegi vaja teada saada, sest minu auto seisab selle auto ees! Kuda kurat me mõlemad niiiii veendunud olime, et mu auto just SELLE koha peal seisma pidi??? No jaanitulele lisas õli vist see, et ei saanud enne autot kohe lukku. Vat mõne poe juures mõned kohad kohe ongi sellised kus mu autole signa peale ei lähe. Kohe pilt selge, et nii, et keegi passis, et ma ei saanud autot kinni (ja äkki ei saanudki siis) ja oli kohe platsis ja nüüd on mu nunnu Läti poole teel. Õnneks oli see vale vastus. Aga ega blondid hetked sellega läbi ei saa. Istun rooli ja hakkan siis välja nikerdama nunnut kahe auto vahelt ja otseloomulikult panen suuna asemel kojamehed tööle! Sest no kui ma tahan paremale pöörata, siis miks ma peakski vasaku käega suunakangi näppima?? Loogiline, et parema käe juures on ju parema suunatule kang kah. Jah, just nagu eilane! No Merka blond hetk oli see, et restos arvet makstes teeb tema avalduse, et kuna meil mõlemal on 500sed, siis tema praegu maksab arve ja siis pärast annab raha mulle!

2 comments:

katre said...

ja sina blond ei võtnud Merka pakutud diili arve maksmise osas vastu???? nii häid pakkumisi ei tehta ju igapäev :)

Tyhikargaja said...

blond nohh