Thursday, August 30, 2007

just sellist elu ma tahtsingi

...praega avastasin, et elan peaaegu seda elu, mida olen alati tahtnud. Üks vale detail on sees, aga vahet pole, selle muudan varsti ära. Võtsin just oma megalahedas köögis teise pokaali veini ja vaatan megalahedat seriaali lesbidest (pole vaja järeldusi teha). Kuti olen lasnud sõpsidega õltsi jooma. See kõik ongi nii õige. Ma saan olla oamette kui seda tahan ja õnneks tuleb seda harva ette. Ma saan usaldada inimest, kes minu klõrval on ja ma saan nautida oma sõpru. Mul on puudu vaid ookean ja surfilaud....
Tibid, kas pole mitte mega tunne tõmmata selga oma lemmik-kampsun, valada pokaal veini, istuda oma mugavasse diivanisse, vaadata oma lemmikseriaali ja olla selles omas hetkes? Onja on seff tunne?

1 comment:

Merlin said...

perfecto. olen sinuga tuhat protsenti ühte meelt. tead, sellistel hetkedel täpselt tunnedki, et oled kuskile jõudnud. eriti kui võrrelda, kust sai alustatud ja kuidas praegu üle puude peade saab Oma Kodus aknast välja vaadata ja lonksu lemmikveini hingealla visata. See on see koht, kus rahumeel puhkab maailma üle.