Thursday, January 25, 2007

Not normal


Vat nii pargivad mõned mehed!
Ma tean küll, et lube on võimalik osta eksameid tegemata jne - no olen kuulnud selliseid jutte eksole. A no kas terve selle rea autode omanikud on kuivanud rosinatega kõrvadevahel blondid vidinad? Või on see see lambumuse astme teema, et näe üks tegi ees, ma teen ka nii? Tegelt on see vist hoopis see, et kõigil peab tööpäev täpselt ühel ajal lõppema ja lõunale oma autoga minna ei või, veel vähem haiglasse verd andma või vanatädile lennukile vastu (las taksotab!). Noh olgu, linnas ehk võib nii parkida, sest loeb tugevama ja rumalama õigus...aga meil siin Tartus ei tohiks sellist reeglit küll olla. Mina ärritusin ka just eile hommikul kui üks polt oli oma käru sokutanud parkimiskeelumärgi alla pöördekohale. Ma usun, et mõne autojugi käest sai ta küll piki meheau...mina keffikust jalakäijana astusin ilusti mööda ja pööritasin lihtsalt silmi.
Vot ja see on ka päris kõva kui sinu mersu number on just 007! Ajab ikka naised kohe rõngasse. Ise vaatan ka ja lähen pöördesse, et õu mai gaaad kas tõesti Bond vää?? Minu tulevase auto number saab raudselt olema 666 - mis te siis ütlete ahh? Ja pargin ma alati treppi ja kõnniteele ja teistele ette ja invaliidi kohtadele. Mul ju vabandus olemas - blond, noh nagu ajuinvaliid ju...

1 comment:

Merlin said...

minu hämming oli korralik, kui kuulsin, et pilt on tallinnas reaalselt kontoriaknast tehtud. eks ma tahtsin uskuda, et mingi lollidemaa värk ja netis silma jäänud lihtsalt...