Thursday, January 25, 2007

Mul on küsimus suurele ringile. Et miks mõned inimesed teevad nii nagu mina eile õhtul - võtavad ette kandikutäie viinamarju ja juustu ja karbi komme ja veinipudeli ning õgivad ennast kummi, et pärast ägiseda selle ilmatuma koorma all? Ei, vein on ju hea, aga miks on vaja sinna juurde veel 5 maotäit nänni keevitada?
Ja vat oleks siis ellest kõigest kasu ka. Võtsin ette ühe reisikirjelduse sissetrükkimise, aga kes arvab ära kui mitu lehekülge ma valmis sain? Tervelt 5 lehekülge umbes 250-st, sest vein tegi uniseks ja nii ta läks, külg maha ja korras. Ma ju lubasin, et saan selle kunagi valmis ka. No õnneks pole ma kindlaid kuupäevi maininud, et seega jõuan päris mitu pudelit veel ära kummutada selle tegevuse juures...
Ei, aga mulle kohe meeldivad sellised inimesed nagu mina, kes räägivad oma klientidele tervislikest eluviisidest ja värki ja siis ise söövad õhtul kell 22 ennast paksuks ja lähevad raseda kõhuga magama. No hea küll, selle söömaorgia ja joomarluse võib ju veel andeks anda, sest mõni kohe on nõrk ju. Aga sellele seletust leida, et sa tuled lõunalt ja võtad kõige suurema Kalevi kommikarbi lahti ja tühjendad selle hetkega (liialdusteta), vat siin olen ma nõutu. Ülekilosid ma ei karda, küll aga hakkan kohe praegu igaks juhuks Maxilla aegu bronnima. Padakonna tunne on peal küll, a paras mulle! Homme teen kõik heaks ja lopudan ja desinfitseerin kõik puhta kraamiga seespidiselt ära (oo imeline neste)...

1 comment:

Mrs said...

Viinamarjad veiniga on muidugi pull, umbes nagu tahvel shokolaadi ja tass kuuma kakaod :)
A muidu tuleb elust ju ikka viimast v6tta, eriti tuleb seda nautida, et sa saad veini juua, sest kui ikka mitu kuud kuival tuleb olla, siis hakkab ka k6ige vâiksem veinis6ber (mina siis) klaasikese jârele igatsema...