Friday, April 02, 2010

pühad, kus lind ka ei lenda (aind tuvid, lollakad)


Klassika. Olen juba paar kuud oodanud ühte täiesti vaba päeva. Et vahtida terve päev telekat ja magada ja mitte midagi teha! Käes. Isegi kaks. Selgelt tõused sel päeval kell 10 ja kell 11 hakkad kõigile msnis vinguma, et igav on. Jah, peast käib läbi ka mõte trenni minna, aga jumal paraku klubi on kinni. No selge, sporti teha ei saa, siis tuleb piiramatult süüa. Käed jalad igavusest värisemas sõidad poodi, shoppad kokku paari soti eest stuffi ja kukud küpsisetorti tegema. Süda paha sellest kondenspiimast, kohupiimast, shokolaadikreemist, küpsistest ja maasikatest, kahetsed seda kõike ja hakkat uue trennikava jaoks muusikat otsima. Jah, mina olengi normaale..NOT! Kristi ütles ka eile, et mul (meil) on iga päev 1. aprill. Meid ei usu enam mitte keegi. Noh mis normaalsusesse puutub eksole.

Aga vähemalt eile olid kõik meie lollused õigustatud. 7:30 trenni alustasin jutuga, et käisin koolitusel ja tagasi hakkavad tulema teooriad mille järgi trennis juua ei tohi ja peale trenni süüa ka mitte. Süvavenitustundi õhtul alustasin Combatiga ja ehmatasin algajad shokki. Ristol võtsime keset teist tundi elektri ära. Esimest tundi pidi ta aga ilma sadula ja lenksuta rattaga alustama. Enne teist tundi võtsime tema spinni nimekirjast kõik nimed maha (noh moepärast 3 jätsime). Heikki suutsin korraks endast välja viia jutuga, et jõusaalis lõhkus üks tüüp just 2 masinat totaalselt ära.

Kas täna muidu pidu on kuskil? Mai suuuuda enam niisama istuda. Jah, ma pean elu otsima endale!

1 comment:

Triin said...

Mina läksin hommikul klubisse, ise veel unine ja seepärast pahur. Administraator teatas, et nüüd tuleb end ära kaaluda ja treenerile kaal öelda iga kord enne trenni.
Mul oli a´la suhtumine, et wtf?:D Osad naised kaalusidki end hoolikalt enne ja kui treener poleks tunni alguses öelnud, et tegemist aprillinaljaga, oleks ma vist järgmiseks korraks ka end kodus ära kaalunud:D
Täiega tünga sain maha igatahes!