Monday, October 19, 2009

Kell saab kohe pool kaks öösel. Ja millega mina tegelen? Lugesin just üle tunni oma vanu postitusi. Selgelt olen hakanud igavamat eu elama kui varem. Või ma lihtsalt ei viitsi enam? Kui enam käed jalad ja muud asjad rakkus tööd ei raba ja suure osa päevast niisama diivani sisse auku istun. Et siis kaob viitsimine ka kirjutada? Tundub nii. A noh ainest on ka kõvasti vähem. Klubituure kordades vähendanud ja pole enam ka vajadust vinguda iga asja üle. Imestan ise ka praegu oma viimase lause üle, ärge segage! Ju siis vanatüdruku elu sobib mulle päris hästi. Kassi ma siiski ei võta ja veinist ning ilusatest poistest loobuda ei kavatse...Aga midagi ärevat ja meeldivat võiks nüüd küll tulla mu ellu üle pika aja. Lähen odavmüügist otsima.

6 comments:

Mrs said...

Einoh, siis ei jää muud üle kui tuleb kaminasse tuli süüdata ja kuduma hakata :P

Tyhikargaja said...

õnneks ei ole kaminat ja kudumine on minu jaoks sama võõras tegevus kui söögitegemine:D

Unknown said...

mida teeb egle, kui üksindustunne peale tuleb? (:

Tyhikargaja said...

võtab pudeli veini ja lobiseb Merkaga msn-is:D no kui just mõnda ilusat poissi välja ei pakuta parasjagu:D

Unknown said...

Hale üheöösuhe viib naised ahastusse http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=352972#1

Tyhikargaja said...

mul ei ole üheöösuhteid! mul ei olegi suhteid:P