Monday, August 31, 2009

Ma just praegu avastasin, et mu sünnipäevani on vähem kui kuu jäänud. Nimelt 21 päeva. Ja noh sünnipäev on ju tore päev. Ongi! Aga AINULT lapsena. Alates 20-ndast eluaastast on sünnipäev asi, mida ei tohiks tähistada. Sealt edasi jääb inimene vanaks. Jaa jaaa, inimene on nii vana kui vanana ta ennast tunneb ja blaa blaa. No vaatame ikka tõele näkku onju, ma saan 28!!! Ja ma ei taha rääkida sellest, et laupäeval oli klassi kokkutulek ja selgus, et ainult mina ja Krissu oleme päris vallalised ja lastetud. Kolme ringiga maas. Paljudel juba 1-3 last pluss abielud või peigmehed ja kihlused ja asjad. Kas ma olen tõesti liiiiiga valiv? Või mis mul häda on? Samas! Ma still ei näe ennast pereemana. Ja ma ei saa öelda, et ma antud staatusega rahul pole. Täitsa olen ju. Ole värd normaalsete keskel, aga ole sellega rahul. Pohh see vanadus. Vein läheb ka ajaga paremaks.

3 comments:

Merlin said...

Just täna Liinaga arutasime,e t esiteks RAUDSELT oleme ilusamad kui näiteks viis aastat tagasi. Aga muus osas... valivuse osas... No paraku nii on, et igaühega kokku ei koliks ja kui seetõttu tuleb kauem vaba ja vallaline olla, siis oleme! Täitsa normikas on praegu seal olla, kus oleme.

Mrs said...

No ma ütleks, et pigem ole mitme ringiga "eakaaslastest" maas kui et hakkad mingit prügikala üles korjama lihtsalt selleks, et teistele järele jõuda.

Miss Sunshine said...

Tegelt on ju nii, et mis seal ikka, oled Sa siis elulõpuni vallaline, lastetu jne....või pereema.Oluline peaks olema see, et mingil eluetapil tagasi vaadates oleks MÕNNA, et poleks kahju olla seal ja selline.
P.S.Sa Egle mäletad, mis ma seal naiste dužžiruumi uksetaga rääkisin, oma vanaemast.....
P.P.S.Ma muide vahest unistan, et panen silmad kinni ja kui lahti teen siis on kõik alates mehest, lõpetades koeraga KADUNUD ja ma olen ÜKSI:)
Vot sellised soovid siis....