Wednesday, July 15, 2009


Mul on jälle küsimus. No ma lihtsalt ei saa maailma asjadest aru. Või on mul igav? Midaiganes. Igatahes ei saa ma aru sellest, et miks tehakse avalikesse portaalidesse kontosid, aga varjatakse seal oma pilte? Noh, et kõik teaks, et mu nimi on Mari Maasikas, aga hea on kui te ei tea milline ma välja näen. Või äkki ei tea sõbrad päris täpselt miline ma olen? Sest no sõpradele ma ikka näitan oma ülisalajasi paljastusi. Maailm on ikka staare täis. Sest no mõtle ise kui Mari Maasika pilt lekib Kroonikasse. Sõbrad aga on kõik selgelt lojaalsed ja vaatavad kodus omaette seda top secret kraami, ega mõtlegi pilte lekitada ja meeletut pappi kokku ajada sellega. Ja ega on nats piinlik jah kui keegi veel peale 300 sõbra näeb kuidas ma pargis murul jalg üle teise lösutan. Samas, kõige kavalam on siiski mõned pildid kõigile avalikuks teha, aga meeletut varjamist vajavad portreed on vaid sõpradele nähtavad. Ei tea miks ma seda värki ei taipa, aga lihtsalt ei taipa. Aga võimalik, et kunagi olen ka ise nii meeletu staar, et vaid lillede ja liblikate pildid avalikuks teen massidele ja viinaklaasiga pilte vaid sõpradele näitan. Peigmeestega pilte vabsee aind ise vaatan. Neid staare juba terve Eestimaa nii täis, et ei usu, et mina enam sinna sekka mahun.

7 comments:

Merlin said...

Ei, see pole veel kõik. Sa vaatad, et sind on lisanud M.M., kel puudub profiilipilt ja teised pildid on lukus VÕI profiilipilt on... Pamela Anderson näiteks. Ja ta on jätnud sulle skräpi, et tsauka-tsikk-kuda-läind-on! Ja sa vägistad oma vaeseid ajusid, et huu da hell on M.M., kes on Pämmi koopia ja sinu sõbrants ja elab Estonias...

Tyhikargaja said...

veel parem on see, kui ta sind äädib ja midagi ei kommenteeri ja tal polegi ühtegi muud pilti peale Pämmi oma:P Ja sa ei saa äkseptimata jätta, sest äkki ongi Pämmi või siis su algkooli pinginaaber:P

Merlin said...

või klient, kes on sul trennis jummala lemmik.

Triin said...

lahe post ja lahe arutelu:))

Egle said...

Tead, mina tean, mis võib olla põhjus. Mitte see, et mitte keegi ei tohiks peale minu sõprade näha neid pilte, vaid see, et mõni sõprade sõber näiteks, kes ei ole sulle enam sõber, võiks sinust vähem teada. Mina näiteks privatiseerisin seepärast mõned pildialbumid.
Aga need kontod sakivad küll, kus on Pammy pilt ja ülisalajane on, milline kontoomanik siis ise välja näeb.

Mrs said...

Eioh, aga miks peaks nt mingi türgi jorss orkutis mu pilte vahtida saama?

Tyhikargaja said...

aga miks mitte? mis sellest siis juhtub kui ta neid näeb? ma olen ka netis poolpalja Angelina pilte näinud ja minuga ei juhtunud mitte midagi ja Angie endaga ei juhtunud ka midagi...