Tuesday, April 24, 2007

Kaja rääkis mulle jälle hea loo Tallinna liiklusest. Peatub tema vöötraja ees, et isa ja last üle tee lasta, ning ootab juba mitu sekundit kui tagant lendab mõnusa hooga teine auto sisse. Roolis otseloomulikult vidin, kelle päev kulub kibekiirete toimetuste peale - noh mis need nüüd ongi need küünehooldused ja juuksurid ja solaariumid ja asjad...üks aeg ajab ju teist taga. A ja polegi blond kusjuures. Igatahes on tema vastus Kaja küsimusele "et kuidas sa nagu ei näe, et auto ees seisab?"..."...no ma rääkisin ju mobiiliga!".
Daaaa...dziiisas, kuidas sa nagu aru ei saa, et kui ma mobiiiili käes hoian, siis ei ole ju võimalik jalga pidurile vajutada...
Igatahes mina usun, et tänapäeva kiire elu juures ongi olulisem mobiiiiili teel "ärilõunaid" kokku leppida, no kus kuti käest järgmise spa-päeva jaoks pappi välja nurruda, kui lapsi üle tee lasta!! Asjad on paigas!

1 comment:

Merlin said...

ma just mõtlesin, et jupp aega ei ole viitsind tõmmata autojuhtide kallal, aga tänx sõber, ajasid mul uuesti sita keema. eks ma siis võtan need aiapoest ostetud dekoratiivkivid kaasa kui kodust välja lähen ja kui värdjat näen, viskan kiviga autoaknasse. ega teistmoodi ei saa. saast jääb saastaks, aga mina elan välja sissepoole elamise asemel ja vähemalt keegigi võidab.